אמנון בעל מקצוע מדהים! הוא היה הגון, ישר, עשה עבודה מקצועית שלא כל בעל מקצוע היה מצליח לעשות והיה עשר מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריה פיסוצנר, אשדוד.
אשרור: 26/06/2024
משוב: 27/03/2024
חוות דעת:
היה מעולה! אני ממש אמליץ בחום! אמנון הגיע אלי בפורים ולמרות שבדרך כלל הוא לא עובד בחג הוא הגיע וביצע את תיקון התריס במהירות ובמקצוענות. הוא היה אדיב מאוד וביצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ריקי פ. אשדוד.
משוב: 15/12/2022
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים.
חוות דעת:
אמנון היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
ציפי זיסו, אשדוד.
אשרור: 02/10/2022
משוב: 30/06/2022
תיאור השירות:
תיקון מנעול חלון.
חוות דעת:
מותק של בחור ובעל מקצוע נהדר, נעזרתי בהרבה בעלי עסקים והוא אחד מאלו שהייתי הכי מרוצה מהם בכל התחומים! הוא מראש הציע לבוא ללא תשלום ולבדוק מהי הבעיה, היה זמין והגיע מהר ובסוף גם תיקן אותה באופן מיידי. הוא אחלה בן אדם ואני ממליצה עליו גם לאחרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מורנה הולינגר, אשדוד.
משוב: 10/08/2022
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי על ידי החלפת שני שלבים.
חוות דעת:
אמנון היה מקסים, בן אדם מדהים, סבלני, מאוד נעים ואוהב לתת שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צליל ב. אשדוד.
משוב: 23/06/2022
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי.
חוות דעת:
ממש מאכזב! הבעיה חזרה אחרי כיומיים, התקשרנו כדי שיחזור אבל היה בחופש עקב החגים והזמנו מישהו אחר. מסתבר שהבעיה בכלל הייתה במקום אחר. האדם השני לקח פחות כסף ועכשיו גם התריס עובד בלי בעיות ובצורה חלקה.
היה בסדר גמור. הוא היה זמין ותיקן את התקלה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אניטה שינדרמן, אשדוד.
משוב: 20/03/2022
תיאור השירות:
אטימת חלונות נגד רעש ותיקון מסילת חלון.
חוות דעת:
אמנון היה מקצועי, מקסים, הוא הגיע בזמן שקבענו, נתן יחס טוב ולקח לי מחיר הוגן לדעתי. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סילבי בן צבי, אשדוד.
משוב: 15/02/2022
תיאור השירות:
תיקון רצועה של תריס ידני.
חוות דעת:
אמנון היה מעולה ומהיר. המחיר היה קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארתור פיקמן, אשדוד.
משוב: 24/01/2022
תיאור השירות:
החלפת גלגלי ויטרינה.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! היה מקצועי ונחמד מאוד, המחיר היה מעולה ביחס לממוצע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1044 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנוןנמצא בתחום התריסים כבר 30 (!) שנה. הוא נשוי פלוס שניים וגר בחולון. בעוד דרכו בתחום תיקון התריסים התחילה כבר בילדות, משנת 2000 הוא נמצא בדרכו העצמאית.
"מה שאני אוהב במקצוע זה את החידוש. אני נמצא בתחום בו כל יום אני פוגש מצבים שונים, מקומות שונים ולקוחות שונים, והדינאמיות הזאת זה מה שאני אוהב." אומר אמנון. "מה גם כשאני פוגש תקלה שעוד לא ראיתי מעולם ואני מצליח לפתור אותה, זה סיפוק אמיתי" הוא מוסיף.
אמנוןמתקן תריסים כבר מגיל 13, כשהיה מצטרף לדודו בעסק. בבגרותו, לאחר כמה שנים של עבודה בחברות תריסים גדולות, הוא יצא לדרך עצמאית.
תחומי התמחות:
:: תיקון תריסים חשמליים
:: תיקון תריסים רגילים
:: תיקון תריסי גלילה
אמנון נותן אחריות של שלושה חודשים על כל תיקון רגיל ואחריות של שנה על חלקים חדשים.
לשאלה מה מייחד אותו במקצוע לעומת אחרים אמר לנו אמנון כי "הדברים שאני מתגאה בהם הם מקצועיות ומהירות תגובה".
בעתיד אמנון רוצה להישאר בדיוק איפה שהוא "לא מעניין אותי לפרוש או להתרחב, באמת שטוב לי איפה שאני ושאני במקצוע שאני אוהב" הוא אומר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.