החלפת חבל לשתי תריסים ותיקון גלילה ידני של תריס חשמל.
חוות דעת:
השירות שנתן היה 10! אני אעזר בו שוב במידת הצורך, היה הוגן ופתר את הבעיה מצוין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אורי ו. פתח תקווה.
משוב: 29/12/2021
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אסף אלישע, פתח תקווה.
משוב: 14/11/2021
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון תריס חשמלי שלא יורד.
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה! מקצועי בטרוף! הוא דיבר איתי בטלפון 15 דקות בכדי להבין בדיוק מה הבעיה ובכדי לא לגרור הוצאות מיותרות. הוא הסביר לי, כיוון אותי וייעץ לי ובזכותו התקלה נפתרה ולא הייתי צריך להזמין בעל מקצוע נוסף. הוא סופר מקצועי,
שירותי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלום נימני, גבעת שמואל.
משוב: 14/02/2021
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה
חוות דעת:
היה מעולה! אדיב, זמין, מקצועי, הגיע במועד והסביר הכול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אתי ח. גבעת שמואל.
משוב: 14/06/2018
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה כולל רצועות.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא לוי, פתח תקווה.
משוב: 15/05/2018
תיאור השירות:
החלפת גלגל בויטרינה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, רק המחיר מעט יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
רבקה גלובמן, פתח תקווה.
משוב: 07/04/2017
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה שכלל החלפת משקולת והחלפת רצועה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד. גם מהעבודה וגם מההתייחסות. הוא הגיע מהר, עמד בזמנים והשאיר אחריו נקי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורן כהן, גבעת שמואל.
אשרור: 21/06/2016
משוב: 10/08/2015
תיאור השירות:
תיקון של רשת נגד יתושים בתריס רגיל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע בשעה שקבענו. המחיר היה קצת יקר אבל מקובל מבחינתי. הוא עשה עבודה מאד מהירה ומקצועית. אני מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
נפתלי ב. גבעת שמואל.
משוב: 07/04/2016
תיאור השירות:
תיקון תריס הזזה.
חוות דעת:
הוא לא הצליח את הבעיה לגמרי, הוא הסביר למה ועשה את הכי טוב שהוא יכול. שלחנו לו תמונה של התריס לפני שהוא בא, אבל כשהוא הגיע הוא ראה שזה לא מה שהוא חשב ושהבעיה היא ממקור אחר. אבל הוא היה בסדר ובסך הכל היה הגון.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
יערית י. פתח תקווה.
אשרור: 04/02/2016
משוב: 19/08/2015
תיאור השירות:
סידור של תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1043 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנוןנמצא בתחום התריסים כבר 30 (!) שנה. הוא נשוי פלוס שניים וגר בחולון. בעוד דרכו בתחום תיקון התריסים התחילה כבר בילדות, משנת 2000 הוא נמצא בדרכו העצמאית.
"מה שאני אוהב במקצוע זה את החידוש. אני נמצא בתחום בו כל יום אני פוגש מצבים שונים, מקומות שונים ולקוחות שונים, והדינאמיות הזאת זה מה שאני אוהב." אומר אמנון. "מה גם כשאני פוגש תקלה שעוד לא ראיתי מעולם ואני מצליח לפתור אותה, זה סיפוק אמיתי" הוא מוסיף.
אמנוןמתקן תריסים כבר מגיל 13, כשהיה מצטרף לדודו בעסק. בבגרותו, לאחר כמה שנים של עבודה בחברות תריסים גדולות, הוא יצא לדרך עצמאית.
תחומי התמחות:
:: תיקון תריסים חשמליים
:: תיקון תריסים רגילים
:: תיקון תריסי גלילה
אמנון נותן אחריות של שלושה חודשים על כל תיקון רגיל ואחריות של שנה על חלקים חדשים.
לשאלה מה מייחד אותו במקצוע לעומת אחרים אמר לנו אמנון כי "הדברים שאני מתגאה בהם הם מקצועיות ומהירות תגובה".
בעתיד אמנון רוצה להישאר בדיוק איפה שהוא "לא מעניין אותי לפרוש או להתרחב, באמת שטוב לי איפה שאני ושאני במקצוע שאני אוהב" הוא אומר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.