רפאל התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
ביאנקה יואל, ירושלים.
משוב: 03/12/2024
תיאור השירות:
תיקון מאייד מזגן עבור קשישים בהתנדבות.
חוות דעת:
הקשישים מסרו: "רפאל בן אדם מקסים, אדיב ומסור! הוא סידר את המזגן ועכשיו מחומם ונעים לנו בבית."
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
150 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת הפניקס .
שעה אחת נתרמה
על ידי רפאל
שירות זה נעשה עבור עמותת כן לזקן.
פרויקט שעה טובה
רפאל התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
ביאנקה יואל, ירושלים.
משוב: 01/01/2024
תיאור השירות:
התקנת בולמי זעזועים וברגים במזגן עבור קשיש בהתנדבות.
חוות דעת:
רפאל עבד הרבה זמן על המזגן, עשה עבודה טובה ואני מודה לו מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שעה אחת נתרמה
על ידי רפאל
שירות זה נעשה עבור עמותת כן לזקן.
פרויקט שעה טובה
רפאל התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
ביאנקה יואל, ירושלים.
משוב: 02/07/2023
תיאור השירות:
בדיקת מזגן רגיל כולל אספקת שלט מקורי עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
הקשישה מוסרת שרפאל אדם מקסים, הוא עשה הכל כמו שצריך והיא מודה לו מאוד!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
150 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
שעה אחת נתרמה
על ידי רפאל
שירות זה נעשה עבור עמותת כן לזקן.
יונתן ארפי, ירושלים.
משוב: 05/08/2021
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן.
חוות דעת:
היה מעולה, אדיב ונחמד מאוד. מומלץ ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יונתן פ. ירושלים.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן אלקו 2.5 כ"ס.
חוות דעת:
היה מעולה, רואים שהוא איש טוב וישר.
היה מאוד מקצועי, אספקת המזגן נעשתה במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמעון מדלסי, ירושלים.
משוב: 21/11/2018
תיאור השירות:
ניקוי יחידה חיצונית במזגן.
חוות דעת:
היה מקצועי וניקה את היחידה החיצונית במחיר סביר. אשתמש שוב בשרותיו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זמיר זאב, ירושלים.
אשרור: 21/06/2017
משוב: 15/05/2016
תיאור השירות:
התקנת רשתות גומי במזגן רגיל של חברת אלקו.
חוות דעת:
העבודה הסתיימה ואני מאוד מרוצה, לא פגשתי אותו זה היה קשר טלפוני בלבד והוא היה אדיב ונחמד, הציע פתרון זול ומתחשב וכרגע הרעש מהמזגן הפסיק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מנחם ענבר, ירושלים.
אשרור: 28/08/2016
משוב: 25/01/2016
תיאור השירות:
התקנת מזגן כולל אספקתו.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. לא עשיתי השוואת מחירים אז אני לא יודע לדרג את ההוגנות.
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אבי א. תל אביב.
אשרור: 01/03/2016
משוב: 01/01/2016
תיאור השירות:
יעוץ והדרכה טלפונית לתיקון שני מזגנים, מזגן שנוזל ומזגן שאינו מחמם.
חוות דעת:
הוא עזר לנו לפתור את הבעיה טלפונית, היה הגון מאוד וחסך את הזמן והכסף של הביקור.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
חנן מחטבי, ירושלים.
משוב: 31/07/2014
תיאור השירות:
תיקון שלט ב- 2 מזגנים עיליים, חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא יצא צדיק! הוא הגיע בזמן, יום למחרת. הזמנתי אותו למילוי גז ולבדוק אם יש תקלה נוספת. הוא אמר לי שלא צריך למלא גז. שהוא מתקן בעיה בשלט ושאני אשלם לו רק על ההגעה שלו. הוא אמר שאם תהיה בעיה נתקשר אליו. הוא בחור מקסים והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 3797 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
השתלמות גז חדשr32
אודות
רפאל התחיל את דרכו בחיים כתקליטן! להיות DJ זה אומר לעבוד כל לילה עד 2 בלילה. לכן, למרות האהבה של רפי למוזיקה, כשרחל (אשתו) אמרה לו "או אני או המוזיקה" אז הוא החליט. נחשו מה. היום, רחל נכנסה לעזור לו בעסק והיא עושה הרבה עבודה, מאחורי הקלעים.
רפאל התחיל את הקריירה המקצועית שלו עוד במהלך השרות הצבאי - כטכנאי מנועים של מטוסי קרב. רוב הטכנאים מתלהבים מהמטוסים, רפי, לעומת זאת, אהב את המגוון של כלי העבודה. "שבאים לתקן מטוס יש מאות כלי עבודה שונים, שצריך להכיר אותם וזה כיף ומאתגר", הוא אומר.
לענף מיזוג האוויר רפאל הגיע בשנת 1995. בדרך הוא עוד הספיק להיות חשמלאי מוסמך ועבד כחשמלאי במשך שנתיים. אז אם במקרה אתם צריכים גם שקע למזגן - הוא יודע לעשות את זה. מודעת דרושים בעיתון על עבודה בחברה למיזוג אוויר הביאה אותו לתחום. כך, הוא התחיל כעוזר בהתקנת מזגנים ורק אחרי שנים רבות הוא פתח את העסק שלו.
חוץ ממיזוג אוויר רפי מאוד אוהב לשחק כדור-סל. המטר וכמעט תשעים שלו ידועים במגרש השכונתי. כל שבוע, יחד עם הבן הקטן (קטן קטן אבל גבוה כמעט כמו אבא...) תמצאו אותם משחקים במגרש עם החבר'ה.
:: תיקון מזגנים
:: התקנת מזגנים עיליים
:: עבודות מורכבות של מיזוג-מרכזי
:: שרותי תחזוקה למיזוג אוויר למוסדות
:: ייעוץ להתאמת גודל המזגן
:: שימוש בחלקים מקוריים בלבד
:: אחריות על כל עבודה :: רפאל לא עוסק בתיקון מזגני חלון, מזגנים של חברת טורנדו או מזגנים ניידים
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.