כבר בשיחת טלפון הראשונית אמר שקשה להשיג את החלקים לתיקון, נתן לי מספרי טלפון רלוונטיים לפתרון התקלה במחיר סביר. הסביר למה לצפות מבחינת המחירים ויצר גם קשר אחר כך, הוא מאוד אמין ואני מרוצה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
יפעת רמות, נטף.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה במדיח כלים, מכונת כביסה ומייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! מאוד מהיר, מקצועי והכל היה נהדר, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פוגי נ. רמת רזיאל.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע במכונת כביסה של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
הכל מעולה, מעולה. הוא היה ממש עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שגיא דרורי, מוצא עלית.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת תנור של חברת קריסטל ונטרול נורה.
חוות דעת:
היה עשר. הוא מאוד מאוד נחמד, מקצועי ואמין. שמרתי את המספר שלו ואקח אותו אם אצטרך בהמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיה אוירבך, קרית יערים .
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת במכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא מאוד, מאוד נחמד, נעים לעבוד איתו והשתדל להגיע הכי מהר שהוא יכול אבל לדעתי המחיר קצת יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
דוד אסרף, בית שמש.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא נסיך אמיתי! התקשרתי אליו והוא אמר שהוא לא מגיע לאזור שלי אבל שאני אשלח לו תמונה של המכונת כביסה ואסביר לו מה התקלה. אחר כך חזר אלי ואמר שאני לא צריך להזמין טכנאי והסביר לי בדיוק מה לעשות, להפוך את המכונה, לפתוח וכו' ובזכותו פתרתי את הבעיה! הייתה לו מלא סבלנות בזמן ההסבר ואחרי כמה זמן הוא התקשר לוודא שהתיקון באמת הצליח. אני לא חושב שבחיי נתקלתי בבן אדם כזה!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
רמי רונן, שואבה.
משוב: 23/01/2019
תיאור השירות:
ביקור לגבי מכונת כביסה של חברת סימנס שלא עבדה.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, בסוף התקלה הסתדרה מעצמה אז הוא גבה תשלום רק על הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון ס. מוצא עלית.
אשרור: 31/12/2018
משוב: 01/11/2018
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים במכונת כביסה של חברת AEG.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע לפני הזמן(!) היה אדיב, נחמד ומקצועי מאוד. גבה את המחיר שסוכם מראש. מומלץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2384 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.