הוא היה נפלא! התנור של סבא וסבתא שלי קיצר, הם לא הצליחו למצוא טכנאי בגלל שזה תנור של חברת סימנס שאין הרבה בעלי מקצוע שעובדים עם חלקים שלהם. התכתבתי עם חנן, הצפתי אותו בשאלות בווטסאפ, הוא היה סבלני, ענה לי בצורה מפורטת ונתן הצעת מחיר שלקחה בחשבון את מגוון הגורמים שיכלו להביא לתקלה. סבתא שלי דוברת אנגלית והיה לי חשוב שיבוא אליה מישהו ישר והגון. אחרי שהוא בא אליה היא לא הפסיקה להודות לי :) היא אמרה שהוא הגיע אליה כבר בבוקר שלמחרת, עבד מהר, היה נעים, לקח את המחיר שהעריך מראש והגיע אליה ביום אחרי להתקין את הכרטיס החדש. בקיצור, הוא היה וואו ואני ממליצה עליו בחום!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי פ. שערי תקווה.
משוב: 27/06/2021
תיאור השירות:
החלפת ברז אלקטרוני במכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברק קורניצר, ירושלים.
אשרור: 27/06/2024
משוב: 31/08/2023
חוות דעת:
היה ממש אחלה! מעולה, הכי טוב שיש, בן אדם מקצועי אמין יחס אדיב, הלוואי כל נותני השירות היו כמוהו. עזר לי מאד!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד כ. ירושלים.
אשרור: 26/06/2024
משוב: 29/03/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! הייעוץ פתר את הבעיה והשירות היה אדיב מאוד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
יונית מנחם, מבשרת ציון.
אשרור: 24/06/2024
משוב: 12/02/2024
תיאור השירות:
תיקון מייבש מחברת זנוסי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מהיר ויעיל. בנוסף הוא גם לא היה יקר לדעתי, הכל היה פיקס!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עזריה ון-דייק, ירושלים.
אשרור: 24/06/2024
משוב: 22/08/2023
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מעולה! ממש טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טליה ל. ירושלים.
אשרור: 23/06/2024
משוב: 20/03/2024
תיאור השירות:
תיקון תנור אלקטרולקס שהפסיק לעבוד ועכשיו חזר לחיים :)
חוות דעת:
שירות מצוין, מהר ומקצועי עם חיוך. מאוד ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתי הייבלזון, בני ברק.
אשרור: 23/06/2024
משוב: 21/02/2023
תיאור השירות:
החלפת מנוע למכונת כביסה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
חנן היה מעולה, היינו מאוד מרוצים מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופרי שטייף, ירושלים.
אשרור: 23/06/2024
משוב: 21/04/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
היה פנטסטי! זיהה את הבעיה מסרטון ששלחתי, ידע להסביר את הבעיה ומה דרכי הפתרון. כל זה מהטלפון ללא לקיחת תשלום כלל. דיבר יפה ונעים, ולגמרי מקצועי! חנן יצאת צדיק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גרשון שמיר, ירושלים.
אשרור: 21/06/2024
משוב: 18/03/2024
תיאור השירות:
בדיקה עבור תנור אפיה ישן שהתקלקל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, התנור בן 25 שנים אז הוא ייעץ לקנות חדש. לטעמי המחיר היה בטווח היותר גבוה של ביקור אבל עדיין עומד בטווח שכולם לוקחים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2334 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.