השירות והיחס היו מעולים, עשה רושם מקצועי, המחירים סבירים יחסית לשוק לדעתי אבל אחרי שהוא נתן הצעת מחיר התחלתי פתאום אמר ששכח להוסיף בהצעת מחיר את השתל שזה משהו שהוא די מרכזי בטיפול כך שמוזר ששכח וזה תוספת משמעותית אז זה טיפה נראה קצת לא הוגן אבל חוץ מזה הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון ונה, רמת גן.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
טיפול ניקוי אבנית.
חוות דעת:
השיננית עשתה עבודה מעולה, הופתעתי לחיוב והייתי מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלעד טופז, ראש העין.
אשרור: 02/03/2025
משוב: 02/09/2024
תיאור השירות:
ניקוי אבנית על ידי שיננית.
חוות דעת:
היתה מאוד נחמדה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי פרץ, שוהם.
אשרור: 17/02/2025
משוב: 26/06/2024
תיאור השירות:
שיננית ניקוי אבן.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
יניב שלמה, פתח תקווה.
משוב: 16/02/2025
תיאור השירות:
בדיקת שיניים.
חוות דעת:
הייתי צריך אבחון מסוים להבין מה יש לי, ולא קיבלתי את התשובות שחיפשתי אז בסוף לא הלכתי על סייף. אני גם מכיר פחות או יותר את המחירים ולדעתי זה היה קצת יותר מהרגיל. חוץ מזה היה בסדר.
כשרופא שיניים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולי שיניים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
התמחות בהשתלות
התמחות בטיפולי שורש
טיפול בלייזר
אודות
סיף מעיד על עצמו שבמרפאתו יש טיפול מקצועי ויחס אישי. "המרפאה ממוקמת בלב פתח תקווה ומלאה בקדמה טכנולוגית, טיפול מקצועי ויחס אישי", הוא אומר ומוסיף: "יש לי ידע עשיר וניסיון קליני רב בביצוע שתלים ושיקום הפה. אני מטפל בשיטה מיוחדת ועדינה המאפשרת טיפולים במינימום כאב. צילום פנורמי במקום חינם".
האחריות כוללת
:: אחריות על כל העבודה בכתב יד
שאלות ותשובות עם ד"ר סייף
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.