קיבלתי שירות טוב ואדיב. הוא הגיע מוקדם, ביצע את העבודה מצוין וגבה את המחיר המסוכם שהיה נמוך מהצעות אחרות שקיבלתי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
עודד בן דוד, שוהם.
משוב: 02/08/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחון.
חוות דעת:
זו כבר פעם שניה שאנחנו מזמינים אותו והוא ממש אחלה. הוא עומד בזמנים ועושה את העבודה בזריזות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי אוהב ציון, בית נחמיה.
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
תיקון אינסטלציה בברז ראשי של הבית שנשבר.
חוות דעת:
שירות מעולה, הוא הגיע מהר ביום שישי בצהריים, אנחנו כבר חשבנו שנהיה בלי מים כל השבת והוא פתר את הבעיה. אחר כך והייתה קצת נזילה, וביום ראשון הוא חזר וסידר את זה עד הסוף ואין נזילה יותר. לקח מחיר סביר. ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן בכור, שוהם.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
היה אחלה והוא אדם טוב! שירותי, עשה את כל המאמץ לפתור את הבעיה והמחיר קצת גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אריה ניב, שוהם.
אשרור: 30/12/2019
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
החלפת פילטר.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין! בעל המקצוע עמד במילה שלו, היה נוח, נעים ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פולה ביאטצקה, שוהם.
אשרור: 30/12/2019
משוב: 16/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת רטיבות פנימים שנובעת מקיר חיצוני.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין, אדם מאוד שווה! הוא אמר לי מה הבעיה ומה כדי לעשות.
הוא אדם אמין ודייקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופר כץ, שוהם.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במרכזיית מים והחלפת ברז.
חוות דעת:
נח היה בסדר, הייתי מרוצה מהזמינות שלו, מהיסודיות של העבודה, היה נחמד ונתן יחס טוב בהחלט.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ארנה אנג׳ל, בן שמן.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה בקיר.
חוות דעת:
נח היה פשוט מקסים, הגיע בדיוק מתי שאמר, הסביר הכל מראש וגם לגבי עלות העבודה, היה הוגן מאוד ועשה עבודה מעולה. היה ממש בסדר גמור מכל הבחינות. באמת היה ממש מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר גולן, שוהם.
אשרור: 07/11/2019
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה וממש מקצועי, הוא הגיע בזמן שקבענו ולקח את המחיר היה מסוכם מראש, הוא עשה עבודה טובה והיה אדיב ושירותי מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 564 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה מיכלי הדחה סמויים חברת GEBERIT
מתקין מורשה לצנרת ואביזרים של חברת GEBERIT
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע נוח במקרה, כשחיפש עבודה והתחיל לעבוד בבניין. שם הוא הוצמד לאינסטלטור והבין שהוא אוהב את העבודה. הוא החליט להתמקצע באמצעות קורסים מקצועיים, והשאר היסטוריה.
הוא נשוי, אב לשלושה ילדים וסב לנכדים. כשהוא לא מאתר נזילות, הוא מתנדב ומבצע תיקוני אינסטלציה עבור ניצולי שואה.
בעבודה שלו הוא אוהב את הכל. "אני אוהב את כל מה שקשור לעבודות ידיים וכפיים, יש לי הרבה סיפוק מזה. אני נהנה כשאני מצליח לפתור את הבעיות, ובעיקר אוהב את החיוך מהלקוח."
ומה השאיפות לעתיד? "אני מקווה להמשיך הלאה, להתקדם ולהתמקצע, תמיד יש מה ללמוד ולאן לשאוף."
נוח עוסק בתחום האינסטלציה כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל ביד רמה את העסק שהקים על שמו.
במשך שנים רבות הוא עבד עם חברות גדולות ואפילו עם צה"ל, אבל לא מזמן החליט לפרוש כנפיים ופתח עסק עצמאי משלו. הוא עשה קורסים והשתלמויות של משרד העבודה, ומעבר לאינסטלציה יש לו גם ידע בריצוף, צבע וטיח. "יש לזה יתרון גדול", הוא אומר. "אם יש פיצוץ באמבטיה שדורש שבירה של הקיר, אני גם מתקן את הפיצוץ וגם מבצע אחר כך חיפוי לקיר".
תחומי ההתמחות:
:: תיקון צנרת
:: איתור נזילות
:: הכנה לקווי מים חדשים
:: התקנת אסלה תלויה וניאגרה סמויה
:: הלחמות
:: תיקון והחלפת ברזים
כששואלים אותו על לקוח שהוא זוכר במיוחד, הוא מספר: "היה לי לקוח שבטעות עשה לעצמו חור בקיר, הבעיה שמאחוריו היה צינור המים החמים והוא פוצץ אותו. הוא התקשר לכמה בעלי מקצוע ובשיחה איתי הוא כבר נשמע ממש מפוחד. סיפר שהוא והילדים שלו לא התקלחו כבר 3 ימים אבל כולם מציעים מחירים ממש גבוהים. הרגעתי אותו, הגעתי ותיקנתי את הבעיה, ואז כל המשפחה, כל הילדים פשוט חיבקו אותי. לראות את החיוך שלהם היה שווה הכל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.