באופן כללי היה בינוני מינוס. הייתה אמורה להיות פתיחת סתימה בכיור המטבח. לא הצליח לפתוח את מכסה הביוב ולפיכך לא ביצע את העבודה.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
תגובת העסק:
צר לי כי הלקוח יצא לא מרוצה מהשירות. העבודה לא בוצעה במלואה משום שלא הייתה גישה לתיקון כתוצאה מעבודה שביצע הקבלן שאטמה את מכסה הביוב בבטון וחומר איטום שמנע ממני גישה וטיפול.
לאחר שצילמתי והסברתי ללקוח (בעל הדירה) שאני לא יכול לפתוח את הביוב מהסיבה הנ"ל, סוכם עם הלקוח שהוא מבין ויודע את הבעיה והוא דיבר עם הקבלן כדי להסדיר את המקרה.
סיכמנו שאגיע להמשך עבודה לאחר שעניין המכסה יסודר.
אמשיך תמיד לתת שירות ברמה מקצועית ולמנוע נזקים מיותרים ואפגין ביושרה את המקצועיות שלי כלפיי לקוחותיי.
7
כללי
דורון ברגר, רמת גן.
משוב: 20/10/2024
תיאור השירות:
החלפת אסלה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שרות מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתנאלה אלגר, רמת גן.
משוב: 14/10/2024
תיאור השירות:
אספקת והתקנת שתי אסלות מונובלוק כולל ניאגרות והחלפת ברז לאסלה.
חוות דעת:
אסף היה מנומס ונעים מאוד! הוא נתן הצעת מחיר נמוכה יותר משל שאר בעלי המקצוע שבדקתי וקיים איתי דיון פתוח על מה עושים ואילו מוצרים יתאימו; הוא נתן לי אופציות, זרם איתי ולא קבע לי. אחד מחדרי השירותים שהוא עבד בו היה מאוד צפוף ומאתגר והוא ישב שעות ולא ויתר, לא אמר שאי אפשר ולא הציע חלופות יקרות יותר אלא התאמץ בשבילי למרות שלא היה צריך. אחת האסלות הגיע עם מכסה שלא אהבתי והוא החליף את המכסה בשבילי. הוא באמת אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד עקשטיין, גבעתיים.
משוב: 14/10/2024
תיאור השירות:
תיקון לחץ מים בברז במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, אני מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חזי ב. רמת גן.
משוב: 10/10/2024
תיאור השירות:
החלפת מצוף של ניאגרה, חיזוק ברז פרח ואיטום מסביב לכיור.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אור אסרף, רמת גן.
אשרור: 09/10/2024
משוב: 05/08/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור ומאריכים לצינורות מים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 145 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
"אני מעניק פתרונות לכל בעיות האינסטלציה באזור המרכז, שירותי אינסטלציה במרכז לשירותך 24/6 תקלות אינסטלציה כגון פיצוץ צינור, כיור ואסלה סתומים ודליפות של ברזים עלולות לקרות בכל רגע מהיום ולכן חשוב מאוד להחזיק טלפון חירום של אינסטלטור בתל אביב והסביבה שיוכל להגיע אליך במהירות, בכל יום ובכל שעה כדי לעזור לך בתקלה הספציפית שלך". ככה אסף מספר לנו. "אני מציע לך מגוון רחב של שירותי אינסטלציה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.