פתיחת סתימה בכיור במטבח והחלפת מנגנון בניאגרה רגילה בדירה.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, הכל היה מעולה. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה עם תוצאות טובות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל סימונוביץ, ראשון לציון.
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
היה מקצועי מאוד, מהיר ונחמד. סיפק לי הסברים מפורטים על מהות התקלה ואיך למנוע אותה בעתיד. לקח סכום סביר ביותר ובנוסף הגיע מוגן מבחינת מה שנדרש בתקופת הקורונה. אפילו תחקר אודות המצב הבריאותי של בני המשפחה לפני שנכנס לתוך הבית. מבחינתי זה מראה על אחריות גדולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל מור, ראשון לציון.
משוב: 28/06/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור בבית.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, המחיר היה מעט גבוה מהמצופה. בסך הכל הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גיטה ורדי, ראשון לציון.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז אמבטיה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא אדם נחמד מאוד, מאוד אדיב, מנומס, הגון וישר. הגיע בדיוק בזמן ואני חושבת שנתן ייעוץ מאוד הוגן ועשה את העבודה, הוא מומלץ מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גליה נ. ראשון לציון.
אשרור: 24/11/2019
משוב: 06/12/2018
תיאור השירות:
בדיקת לחץ מים במטבח ותיקון ניאגרה בשירותים.
חוות דעת:
הוא פשוט מעולה, מקסים, חמוד, מקצועי ואכפתי. כל התשבוחות שבעולם לתת לו. ממש אדם נהדר. מעבר למקצועיות, זו האנושיות והמסירות שלו ללקוחות. עשר פלוס פלוס פלוס, הן כאיש מקצוע והן כאדם. המחיר היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל אינהורן, ראשון לציון.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במחמם מים בגז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיע ביום שישי, טיפל ופתר את הנזילה. המחיר גם כן היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זיוה מאיו, ראשון לציון.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ביכור של המקלחת.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית בחור חמוד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורטל ש. ראשון לציון.
אשרור: 04/03/2019
משוב: 03/01/2019
תיאור השירות:
איתור מקור ריח רע במקלחת ביחידת הורים ותיקון הסיפון.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז! הגיע בהתראה קצרה, היה מאוד אדיב ושירותי, הניא אותי מהוצאת כספים מיותרים כששקלתי להחליף חלקים שלדעתו לא היה צורך בהחלפתם, ביצע את העבודה ביעילות ובמקצועיות ולקח סכום צנוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דבורה אגם, ראשון לציון.
משוב: 28/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת 2 סתימות בשירותים.
חוות דעת:
הוא טוב מאוד. בן אדם מאוד נחמד, התייחס יפה ,אמר שיגיע והגיע בזמן והמחיר היה בסדר. מה צריך יותר מזה?
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שימי רייך, ראשון לציון.
אשרור: 14/01/2019
משוב: 15/11/2018
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 374 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
בן עוסק בתחום האינסטלציה כבר מעל 9 שנים, וכיום מנהל את העסק האישי שלו.
הוא נשוי ויש לו שני בנים, אחד בן 4 והשני בן שנתיים.
בשעות הפנאי הוא אוהב לשחק כדורגל, לרוץ ולשחות.
לתחום האינסטלציה הוא הגיע דרך אבא שלו, שעובד בתחום כבר 38 שנים.
"לאבא שלי יש חברה גדולה שמתמחה בבניינים גדולים ובתמ"א 38,
התחלתי לעבוד אצלו ומשם התקדמתי לעסק עצמאי משלי".
בן חולם להמשיך בתחום, להגדיל את העסק ולהכניס אליו עוד עובדים.
אבל הכי חשוב זו הבריאות "כי זה באמת הדבר שהכי חשוב".
הוא מעיד על עצמו שהדבר שהכי מייחד אותו מבחינה מקצועית הוא הפרפקציוניזם בכל עבודה שהוא מבצע.
"קודם כל, אני פדנט" הוא צוחק, "בודק כל דבר 30 פעם לפני שאני עושה ומשתדל לא לפספס שום דבר".
הדבר שהכי מתאגר את בן בעבודה זה לפתור בעיות שהוא לא ראה קודם -
"אני מאוד אוהב שאני צריך להגדיל ראש כדי להתמודד עם אתגרים חדשים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.