ממש מאה אחוז מכל הבחינות! רן הגיע בדיוק בזמן שנקבע, איתר את התקלה תוך 5 דקות, החליף את המפסק הפגום ובעיני לקח מחיר הוגן על התיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דליה א. הרצליה.
משוב: 14/05/2025
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! רן הגיע תוך זמן קצר ופתר את הבעיה, הרכב שלי נתקע בחנייה, מאחורי שער חשמלי סגור. רן היה אדיב מאד, נתן עצה טובה ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביאל ל. הרצליה.
משוב: 11/05/2025
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי.
חוות דעת:
רן הוא מקצוען אמיתי. מעבר לזה שהוא בן אדם נעים וסבלני, הוא זיהה את התקלה במהירות וגם עלה על בעיות מההתקנה המקורית שלא שמנו לב אליהן. השירות היה מצוין, והמחיר הוגן. בהחלט ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רינת אל, הרצליה.
משוב: 28/04/2025
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברוריה ב. הרצליה.
משוב: 28/04/2025
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירלי ב. הרצליה.
משוב: 23/04/2025
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי עקום וחיבור חלק ממנו חזרה בקלות ובמהירות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה על הכיפאק! פשוט וואו איש אחד בשעה וחצי ביצע הכל במהירות יעילות ומקצועיות אינסופית מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל א. הרצליה.
משוב: 16/04/2025
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מעולה! רן מאוד אמין המקצועי. היה זמין ועמד במחיר שביקש בטלפון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידן ד. הרצליה.
משוב: 04/03/2025
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
מצוין! הייתי מרוצה מהכל! עבודה מהירה, איכותית ונעימה. מחיר הגון לדעתי. הגיע בזמן. אני ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן א. רמת השרון.
משוב: 29/01/2025
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי כולל ארגז.
חוות דעת:
שירות מצוין ועבודה ברמה גבוהה. הגיע באותו יום, תיקן את הבעיה, ודאג לבצע הכל בצורה נעימה ומקצועית מאוד. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2709 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רן, נשוי ואב לשלושה ילדים מקסימים, מתגורר ביישוב קהילתי ואוהב להיות בבית, לקרוא ספרים (בעיקר שואה ותקומה) ולגדל גינה וירקות.
"סיפור שממש עיצב את דרכי המקצועית היה כשהגעתי ללקוחות שהיו ממש נואשים לגבי התריס החשמלי שלהם, היו 4 בעלי מקצוע לפני בניסיון לתקן את התריס וחשמלאים... כולם טיפול בסימפטומים ולא ירדו לשורש התקלה וכמובן שכל פעם התקלה חזרה. אני הצלחתי להביא את התריס למצב של 100% תקינות כי היה צריך לטפל בתריס בצורה רחבה יותר כי היו כמה נזקים שדרשו טיפול וזה גרם לי להבין כמה חשוב לטפל בגורמים ולא רק בתקלה" הוא חולק.
רן עוסק בתחום התריסים החשמליים. כשנשאל איך הגיע לתחום ענה: "לא ממש "הגעתי" אלא התחום בחר בי – מילדות אהבתי שיש אור ותריסים עושים בדיוק את זה, מזרימים אור לחללים חשוכים
"
תחומי ההתמחות
:: תיקון תריסים חשמליים
רן מספר: "הלקוחות תמיד מופתעים שאני מאוד גמיש, תמיד שם את עצמי בנעליו של הלקוח כשאני מנסה לענות על הצרכים שלו – למשל אם התריס בלוי כולו ואני מבין שהלקוח לא במצב כלכלי להחליף את כל התריס אז אני משתדל למצוא פתרונות יותר נוחים ללקוח. כך גם בדרכי התשלום – אני מאמין בלקוחות שלי והם מאמינים בי וביושר שלי, אם הלקוח מבקש לשלם אחרי העבודה או לשלם בשיק – אין שום בעיה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.