רן נעים הליכות, בעל זמינות גבוהה, כנה ומקצועי. מגיע מוכן עם כלים ונותן הערכת מצב כנה ומותאמת. לא מבטיח הבטחות ומאד יסודי. הוא הגיע לתקן תריס חשמלי תקול, העריך רמת חומרה גבוהה, עשה מאמצים ומצא כי החומרה הייתה פחותה בהרבה. רן נתן מחיר מעודכן וביצע את העבודה במהירות וביסודיות. מאד מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוראל חדד, רמת גן.
משוב: 07/11/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן עזרא, רמת גן.
אשרור: 06/11/2024
משוב: 03/09/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. אשתי הייתה איתו והוא תיקן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אושרית ויגורסקי, רמת גן.
משוב: 05/11/2024
תיאור השירות:
תיקון מנוף של תריס, בדיקת תקינות בתריסים נוספים. תיקון תקלה בחלון הזזה של ווטרינה גדולה.
חוות דעת:
שירות מצויין. רן מקצוען, תקתקן, נעים הליכות ומשקיע מכל הלב לקבלת תוצאה מושלמת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה שפילר, רמת גן.
משוב: 20/10/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה והחלפת מנוע.
חוות דעת:
היה מצוין! היה מאוד לעניין. כיוון גם את הנעילה של החלון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי ב. רמת גן.
משוב: 13/10/2024
תיאור השירות:
תיקון 3 תריסים חשמליים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יונית ו. גבעתיים.
משוב: 10/10/2024
תיאור השירות:
תיקון רצועה בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, עשה עבודה טובה, עמד בזמנים ולקח מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירלי חובב, רמת גן.
משוב: 10/09/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי בשני חלונות.
חוות דעת:
הסביר כל דבר שעשה וביצע בדיקה יסודית לפני ביצוע אבחנה ותיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דנה ג. רמת גן.
משוב: 25/07/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי שנתקע.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה! רן אדיב ונחמד. עשה מאמץ, לבקשתי, להגיע מוקדם מהשעה שקבענו. טיפל בסבלנות, בחן את התקלה לעומק. היה ישר והגון ולא ניסה לשכנע לפנות לפתרונות יקרים יותר אשר אינם נחוצים בשלב זה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי רוסק, גבעתיים.
אשרור: 08/07/2024
משוב: 29/01/2024
תיאור השירות:
חילוץ והחלפת כבל בתריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא בא, מצא את התקלה, תיקן וזהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2640 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רן, נשוי ואב לשלושה ילדים מקסימים, מתגורר ביישוב קהילתי ואוהב להיות בבית, לקרוא ספרים (בעיקר שואה ותקומה) ולגדל גינה וירקות.
"סיפור שממש עיצב את דרכי המקצועית היה כשהגעתי ללקוחות שהיו ממש נואשים לגבי התריס החשמלי שלהם, היו 4 בעלי מקצוע לפני בניסיון לתקן את התריס וחשמלאים... כולם טיפול בסימפטומים ולא ירדו לשורש התקלה וכמובן שכל פעם התקלה חזרה. אני הצלחתי להביא את התריס למצב של 100% תקינות כי היה צריך לטפל בתריס בצורה רחבה יותר כי היו כמה נזקים שדרשו טיפול וזה גרם לי להבין כמה חשוב לטפל בגורמים ולא רק בתקלה" הוא חולק.
רן עוסק בתחום התריסים החשמליים. כשנשאל איך הגיע לתחום ענה: "לא ממש "הגעתי" אלא התחום בחר בי – מילדות אהבתי שיש אור ותריסים עושים בדיוק את זה, מזרימים אור לחללים חשוכים
"
תחומי ההתמחות
:: תיקון תריסים חשמליים
רן מספר: "הלקוחות תמיד מופתעים שאני מאוד גמיש, תמיד שם את עצמי בנעליו של הלקוח כשאני מנסה לענות על הצרכים שלו – למשל אם התריס בלוי כולו ואני מבין שהלקוח לא במצב כלכלי להחליף את כל התריס אז אני משתדל למצוא פתרונות יותר נוחים ללקוח. כך גם בדרכי התשלום – אני מאמין בלקוחות שלי והם מאמינים בי וביושר שלי, אם הלקוח מבקש לשלם אחרי העבודה או לשלם בשיק – אין שום בעיה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.