היה מצוין! יחס מעולה וגישה מקצועית. קבלתי הסבר מקיף על הבעיה ומהות התיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי לרנר, חדרה.
אשרור: 16/09/2024
משוב: 18/06/2024
תיאור השירות:
החלפת ידית וישר ברכב מסוג סקודה פאביה 2016.
חוות דעת:
היה נהדר, הם היו מקצועיים מאוד ותותחים! בעיניי המחירים היו טובים והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לוי גודמן, קרית ארבע.
אשרור: 12/09/2024
משוב: 30/04/2024
תיאור השירות:
החלפת רצועת מנוע ברכב מחברת רנו לוגאן שנתון 2011.
חוות דעת:
נחמדים מאוד וחמודים. הרצועה נפלה אחרי יומיים אבל הם הזהירו אותי שזה עלול לקרות ושהתיקון זה רק תחבושת. בכל מקרה השירות היה מצוין.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירלי הוד, תל אביב.
אשרור: 08/09/2024
משוב: 09/06/2024
תיאור השירות:
טיפול שיגרתי לרכב מסוג אופל אדם.
חוות דעת:
ממש אין מילים! הגעתי לעשות טיפול שיגרתי לאופל אדם האהובה שלי. תיאמתי טלפונית מראש עם דליה. הטיפול היה מהיר, יעיל ומקצועי. דליה הנהדרת עזרה לי בפתרון מהיר ויעיל לבעיית לוחית רישוי שנפלה לי, הסבירה לי מה עלי לעשות, ושוחחה אישית עם מכון רישוי סמוך כדי שלא אצטרך לחכות. שירות מושלם. ממליצה מאד, כי זה בדיוק מה שעושה את ההבדל - יחס אישי! תודה רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתנאל פלסקוב, נתניה.
אשרור: 01/09/2024
משוב: 03/06/2024
תיאור השירות:
החלפת מוטות מייצבים ומשולשים לרכב מסוג יונדאי i20 שנתון 2010.
חוות דעת:
היה בסדר אבל יש לי תחושה ששילמתי יקר.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארקדי סמירנוב, נתניה.
משוב: 25/08/2024
תיאור השירות:
הכנה לטסט לרכב מחברת BMW והעברת טסט.
חוות דעת:
הכל היה מעולה, והוא עשה את כל מה שצריך לפני הטסט. הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
אורית קוריאל, גן השומרון.
אשרור: 25/08/2024
משוב: 27/05/2024
תיאור השירות:
טיפול תקופתי, החלפת בלמים קדמיים כולל צלחות והחלפת פלאגים.
חוות דעת:
היה 100 אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלמוג יקר, קדימה-צורן.
אשרור: 21/08/2024
משוב: 23/05/2024
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג למיצובישי.
חוות דעת:
היה מעולה! דליה ויגאל היו מקצוענים והגונים, בהחלט אחזור שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 337 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.