היא הייתה מקסימה ממש, ענתה לי על הכל והייתה באמת חמודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי זמרי, נתניה.
משוב: 10/10/2024
תיאור השירות:
אימות חתימה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
יבגני ריזיק, נתניה.
משוב: 23/09/2024
תיאור השירות:
תרגום נוטריוני.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופיר מונה, נתניה.
משוב: 17/09/2024
תיאור השירות:
תרגום והצהרות.
חוות דעת:
עו"ד מיומנת, אמינה ועובדת ביעילות. יחס אישי ומתן מענה באדיבות וברגישות. יישר כוח
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לאה אורון, נתניה.
משוב: 10/09/2024
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שרון דנון, נתניה.
משוב: 18/08/2024
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלעד פרבר, נתניה.
משוב: 08/04/2024
תיאור השירות:
חתימת נוטריון על טופס שכלל משלוח.
חוות דעת:
גלית הייתה מושלמת. השירות היה ממש מהיר והכל פיקס. ציון 10/10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילנה כהן, נתניה.
משוב: 07/03/2024
תיאור השירות:
אישור נוטריון עבור ביקורים בבית סוהר.
חוות דעת:
קבעה איתי באותו רגע אחרי שהסברתי לה שהמצב שלי מורכב, היא קיבלה אותי באהבה ונתנה לי שירות סבלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 69 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשנוטריון רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של אישורי נוטריון. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 31/12/2024
נוטריון
בתוקף עד
אודות
גלית, בעלת המשרד, מספרת: "העסק חרט על דגלו לתת שירות מקצועי ואישי לכל לקוח ותמיד עם חיוך וסובלנות. אני מרגישה שליחות גדולה כאשר אני עורכת צוואות, ייפוי כוח מתמשכים, נושא שהוא רגיש וחשוב מאוד! המשרד אומנם ממוקם בנתניה אבל אנחנו נותנים שירות בכל הארץ". גלית מספרת שהיא מתעסקת בנוסף בתחום הנדל"ן, תחביב שהפך להיות מקצוע כבר מעל לעשור. "אנחנו מייצגים לקוחות בכל סוגי עסקות המכר, יד שנייה, דירה שנרכשת מקבלן, פינוי בינוי, בתים פרטיים, מגרשים ועוד. מתמחים גם בכל הקשור במיסוי מקרקעין כדי להוזיל עלויות של מס בעת מכירת נכס, הגשת פטורים וחישובים מורכבים שעוזרים להפחית את המס".
גלית הינה נוטריון, מה שמקל מאד על כל המסמכים והאדמינסטרציה בעסקות נדל״ן.
משנת 2012 עורכת דין ובשנת 2013 הקימה את המשרד. עו״ד גלית הינה גם נוטריון.
הכשרה
גלית היא נוטריון ועורכת דין המתמחה בתחום של מקרקעין ונדל״ן, דיני משפחה, דיני חברות וחדלות פרעון,מעידה שעברה הכשרה נוספת על מנת להיות עורכת-דין בתחום של ייפוי כוח מתמשך וגם משמשת כנוטריון הדוברת צרפתית שפת אם.
שאלות ותשובות עם עו"ד גלית
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
בעל מקצוע זה לא נותן שירות באזורך (בית שמש והסביבה)
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.