היה סובלני, חזר אליי מספר פעמים והסביר בצורה יפה את הכל.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
שלי זרזה, מודיעין.
אשרור: 28/10/2024
משוב: 27/08/2024
תיאור השירות:
החלפת כרטיס במקרר בלומברג שהפסיק לקרר.
חוות דעת:
מאוד שירותי, סבלני, מסביר ונותן את כל הזמן הנדרש.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ליאורה ג. מודיעין.
אשרור: 15/10/2024
משוב: 15/08/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר ישן שקיצר.
חוות דעת:
היה נהדר! אבי מצא חוטים שנגעו זה בזה וככל הנראה גרמו לקצר. לאחר שסידר את זה המקרר ממשיך לעבוד.
אבי אמר בכנות שאינו יודע בוודאות אם הבעיה נפתרה ושאין גורם אחר, אך עד עתה נראה שזו אכן הייתה הבעיה.
אבי הגיע תוך שעה מהרגע שהתקשרנו ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיון ד. מודיעין.
משוב: 22/09/2024
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צביקה ריסקוביץ, מודיעין.
אשרור: 09/09/2024
משוב: 01/11/2023
תיאור השירות:
בדיקת מקרר מחברת HAIER.
חוות דעת:
השירות היה מצוין. הוא לא תיקן את הבעיה כי החלטתי בסוף לקנות מקרר חדש.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא ויגדור, מודיעין.
משוב: 03/09/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
לורה ק. מודיעין.
אשרור: 23/08/2024
משוב: 24/03/2024
תיאור השירות:
בדיקה למקרר/מקפיא שלא עובד טוב.
חוות דעת:
השירות מצוין. הגיע מהר ובדק את המקרר לעומק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יונתן ק., מודיעין.
אשרור: 15/08/2024
משוב: 16/05/2024
תיאור השירות:
תיקן מקרר ישן שהתחיל לא לקרר,
חוות דעת:
10 מתוך 10 תמיד אקרא לאבי כשיהיו בעיות. דאג לעשות אקסטרה וחוץ מהתיקון גם עשה טיפול מונע לעתיד והסביר את כל מה שהוא עושה גם ברמה הטכנית, בנוסף לכך היה אדיב ונעים. בסוף לקח מחיר יותר מהוגן בעייני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסתר שטורחן, כפר בן נון.
אשרור: 10/08/2024
משוב: 08/05/2024
תיאור השירות:
אבחון הבעיה במקרר והוסיפת גז.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביב י. לפיד.
אשרור: 08/08/2024
משוב: 20/02/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר פוג'יקום קטן שהפסיק לעבוד.
חוות דעת:
אבי זיהה את התקלה, התקין חלק חלופי והמקרר כעת פועל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1250 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.