אברהם התחייב לתרום לקהילה עד 4 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
יוחאי רמות, חגור.
משוב: 01/03/2022
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי גדול שלא חימם לקשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא תיקשר בצורה טובה וברגע שיכל הגיע למקום. הוא עבד המון זמן וניסה לתקן את הבעיה אבל לא הצליח לבסוף.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
4.0 שעות נתרמו
על ידי אברהם
שירות זה נעשה עבור עמותת אלון ואלה.
אביטל וילונסקי, הוד השרון.
משוב: 22/02/2022
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לניקוי פילטרים במזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד! התקשרתי כי חשבתי שמדובר בתקלה רצינית, ובמקום לנצל זאת ולדרוש סתם תשלום, הסביר לי איך לעשות את הניקוי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
סופי וחניש, כפר סבא.
משוב: 12/10/2021
תיאור השירות:
תיקון מדחס במזגן 1.5 כ"ס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הוא נתן אחלה שירות, היה איש שיחה נעים, מקצועי ונחמד. הוא תיקן את הבעיה צי'ק צ'אק, נשאר לוודא שזה תוקן וענה על כל שאלה בנעימות. הוא היה עשר :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליעזר ב. כפר סבא.
אשרור: 10/10/2021
משוב: 10/08/2021
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד ניר, כפר סבא.
משוב: 27/09/2021
תיאור השירות:
ניקוי מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אבי היה מאוד מקצועי, מאוד אינפורמטיבי ומסביר, הרגשתי שהוא ממש ישר ואמין. בנוסף, הרגשתי שממש אכפת לו מהעבודה והיה כיף לעבוד איתו. ממליץ עליו בחום!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל ק. כפר סבא.
אשרור: 30/08/2021
משוב: 30/06/2021
תיאור השירות:
תיקון מזגן רצפתי.
חוות דעת:
מאד מקצועי, משקיע ונחמד.
הציג כמה אופציות לפתרון הבעיה.
הצליח לסדר תקלה מאד קשה במזגן ישן למרות הסיכויים הלא גבוהים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צליל מרקו, הוד השרון.
אשרור: 11/09/2020
משוב: 13/07/2020
תיאור השירות:
תיקון והחלפת קבל שרוף במזגן שלד חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא איש מקצוע מצוין, הסביר ונתן טיפים איך לשמור על המזגן, עשה דברים מעבר שלא היה צריך ובאמת ראו שהוא עובד מכל הלב. גם המחיר היה מצוין בסופו של דבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן די, כפר סבא.
משוב: 27/07/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור מים במזגן עילי של חברת סאגה בעקבות נזילה.
חוות דעת:
השירות של אבי היה בסדר. ברמה המקצועית לא הייתה לי תחושה טובה, היה סביר לדעתי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
צבי רבינוביץ', כפר סבא.
משוב: 10/07/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקינות, פתיחת סתימה, ניקוי מסננים ואיטום מחדש של צנרת.
חוות דעת:
היה מעולה! אבי ביקש לקבל תמונות מבעוד מועד כדי להעריך את התקלה ואת עלות התיקון. לאחר שהגיע ואפיין את התקלה הסביר בפרוט את כל התהליך ואף ייעץ לגבי תחזוקה שוטפת בכדי למנוע הישנות של התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 613 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.