בדיקת תקינות 6 מזגנים, מילוי גז והתאמת השלט למזגנים.
חוות דעת:
שירות אדיב ומקצועי, הסביר את כל מה שהוא עשה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סופיה אהרון אבזח, ירושלים.
אשרור: 28/10/2024
משוב: 29/08/2024
תיאור השירות:
ניקוי שני מזגנים מחברת טורנדו הכולל שטיפה וניקוי בקטריות.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מעולה, חברותי והוא אחלה של בחור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
לילך ו. ירושלים.
אשרור: 15/10/2024
משוב: 13/08/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגן שטפטף.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה ממש אחלה! על הדרך גם הציע לי ניקוי פילטר למזגן השני (שניהם תלויים ממש גבוה ואין לי סולם גבוה). הגיע תוך שעה בערב תשעה באב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור שילון, ירושלים.
משוב: 15/10/2024
תיאור השירות:
החלפת צינור ניקוז למזגן בגובה שכללה הוצאה מתוך פתח המזגן ולא מחוץ לדירה בגלל בעיית נגישות.
חוות דעת:
קיבלתי בסך הכל שירות טוב ויעיל.
אמרתי מראש שהמזגן מותקן מחוץ לדירה וכדי להגיע אליו יש צורך בסולם גבוה ועמית אמר שיש לו, אך כשהגיע התברר שהסולם לא איתו (נשאר בצפון) מה ש״אילץ״ אותו לפתור את הבעיה מתוך הבית וייקר כתוצאה מזה את העלות למיטב הבנתי.
הייתי מאוד מרוצה ממנו. היחס טוב והמחיר היה קצת יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
נפתלי ש. ירושלים.
משוב: 16/09/2024
תיאור השירות:
החלפת שלט מזגן והצעות להפעלה יותר אפקטיבי.
חוות דעת:
מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תרי גרוסברד, ירושלים.
משוב: 08/09/2024
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, לא היה שווה לנו לתקן את המזגן והוא המליץ לנו לקנות חדש. המחיר קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחל א. ירושלים.
משוב: 02/09/2024
תיאור השירות:
תיקון סתימה בצינור ניקוז וניקוי יסודי של המזגן.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי ג’קובס, ירושלים.
משוב: 26/08/2024
תיאור השירות:
אבחון ותיקון תקלה במזגן.
חוות דעת:
שירות נהדר ובחור ממש נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מנחם שקלי, ירושלים.
משוב: 02/08/2024
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! המזגן לא הוציא אוויר קר, הטכנאי הגיע מהר וסידר את זה מהר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 113 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
טכנאי ומפיץ מורשה - טורנדו
מתקין מורשה - מזגן מיציבושי
אודות
עמית, בעל עסק בתחום מיזוג האוויר, מספר: "מה שאני אוהב במקצוע שלי זה לראות את הפנים של הלקוחות בתום העבודה, איך שהם מרוצים שפתרתי להם את התקלה או שיחידת המיזוג החדשה עובדת ואת התגובה שלהם לאחר ניקוי מערכת המיזוג - הלקוחות בשוק מהשינוי לפני ואחרי! איך אפשר לא לרצות להמשיך את זה שוב ושוב! אני התמכרתי לתחושה ולסיפוק שמתגלה כל פעם מחדש."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.