היה מדהים! הגיע בסה"כ 3 פעמים בשביל לפתור את התקלה ולוודא שהכל תקין. המים בדוד היו חמים בטירוף, החליף תרמוסטט, במהלך היום בדקתי שוב את המים והתיקון לא עזר, הוא חזר להנמיך את התרמוסטט ל 55°. בערב בדקתי שוב והיו מים רותחים מעל 85°. שלחתי לו הודעה
ויום אחר כך על הבוקר הוא הגיע שוב (פעם שלישית) והחליף את כל התוכן של הדוד, היה מלא אבנית ולכן התרמוסטט לא יכל לבדוק את המים כי הוא היה עטוף באבנית. לאחר ניקוי האבנית והחלפת הגוף חימום. התקלה הסתדרה והמים חזרו לטמפרטורה נורמלית (הוא כייל בחזרה את המעלות ל 60°) שלא יהיה קר בחורף. בקיצור הוא היה ממש אחלה ודאג שהתקלה תיפתר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דגן דרור, באר שבע.
משוב: 27/06/2023
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט ותיקון נזילה בדוד חשמל.
חוות דעת:
עזרא מקצוען ופשוט בן אדם מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי ה. באר שבע.
אשרור: 15/12/2022
משוב: 12/09/2022
תיאור השירות:
התקנת דוד חשמל חדש ופינוי הדוד הישן.
חוות דעת:
היה תענוג, הכל תקתק. הוא הגיע בזמן, עבד מהר והמחיר גם סבבה לדעתי. השאיר נקי ומסודר אחריו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
שירן גולן, באר שבע.
משוב: 24/09/2021
תיאור השירות:
החלפת תושבת לדוד.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
זהרה רון, תל אביב.
אשרור: 28/07/2024
משוב: 11/02/2024
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל ברגר, קרית אונו.
אשרור: 22/07/2024
משוב: 03/03/2024
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
שירות מעולה ומצוין. אין מילים, הכול היה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועם פלג, רמת גן.
אשרור: 19/07/2024
משוב: 05/02/2024
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
עזרא היה מדהים! היה אדיב בטלפון, הגיע תוך שעה וחצי, איתר את הדוד (דירה שכורה) ומצא את הבעיה במהירות וביעילות. תיקן ווידא שהכל עובד והכל בצורה נעימה וחיוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמרית חדד, גבעת שמואל.
אשרור: 11/07/2024
משוב: 28/02/2024
תיאור השירות:
תיקון מתג לשעון של דוד חשמל.
חוות דעת:
היה ממש ממש מצויין ומקצועי. הוא ישר עלה על הבעיה שמסתבר שהייתה במתג של הדוד ולא בדוד עצמו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גילי ב. תל אביב.
אשרור: 09/06/2024
משוב: 24/01/2024
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל והחלפת בוילר.
חוות דעת:
היה בסדר, הכל נעשה כמו שצריך! עשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שי קלמפנר, גבעתיים.
אשרור: 24/05/2024
משוב: 26/12/2023
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד.
חוות דעת:
אני ממש אמליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1851 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עזרא התחיל את דרכו בתחום הדודים יחד עם אחיו. אחיו עסק אז בתחום האינסטלציה, ועזרא, שלמד ממנו את העבודה, אהב את העיסוק דווקא בדודי שמש וחשמל והתפתח בכיוון.
"אני משתדל לבצע את העבודה כמו שהייתי עושה אותה בבית שלי", אומר עזרא. "אני משתדל שהיא תהיה כמה יותר מקצועית, חשובה לי מאוד שביעות הרצון של הלקוח ולא רק הפרנסה."
הוא נשוי ואב לארבעה. אישתו תאומה ואחותו תאומה, מה שגרם לו, כנראה, להביא לעולם זוג תאומות. הוא טוען שאף אחד מהארבעה לא מתכוון להמשיך אותו בתחום הדודים.
הוא אוהב ים, בריכה וטיולים בשטח, ומעיד על עצמו שאם הוא לא היה בתחום הדודים, הוא כנראה היה סופר – הוא עסק בכתיבה מגיל קטן, אבל טוען ש "עברו הימים."
והשאיפות שלו לעתיד? "השאיפה היא לשמור על הלקוחות שלי ולהישאר במה שיש לי, לא מעבר לזה. לשמור על הקיים. אני מרוצה מהמקום שלי, כיף לי ואני אוהב את העבודה. אני אומר תודה לאלוהים כל יום."
עזרא עוסק בתחום דודי השמש והחשמל כבר 30 (!) שנה, ומנהל בגאווה את החברה שלו.
במקצוע שלו הוא מסופק מהעבודה עם הלקוחות. "אני אוהב לצאת מבית של לקוח אחרי שהוא מרוצה ושבע רצון. אני משתדל גם להתקשר יום או יומיים אחרי העבודה כדי לוודא שהכל בסדר. אנשים משלמים לי אז אני מרגיש מחויב אליהם, אני לא יכול לעשות חצי עבודה וללכת."
תחומי ההתמחות:
:: התקנת דודי שמש
:: התקנת דודי חשמל
:: תיקון והתקנת מערכות סולאריות
:: תיקון דודי שמש וקולטים
:: תיקון בוילר
בחברה של עזרא מעניקים שירות בתחום דודי השמש והחשמל, ועל כל עבודה ישנה אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.