עברו מספר שבועות מאז שדניאל הגיע אלינו. כפי שכתבתי, איש מקצוע אחר הגיע כמה ימים אחריו ופתר את הבעיה עם החלפת גז. אבל מאז היה צורך בשתי הגעות נוספות של אותו איש מקצוע, פעם להחלפת גז נוספת, ופעם לתיקון בעיית חשמל. לכן אני מרככת את הביקורת שלי, וכיום אני מאמינה שכנראה יש איזושהי תקלה עקרונית עם המזגן שדניאל זיהה, אבל שלא חובה להחליף מנוע, אלא אפשר ״למשוך״ על ידי תיקונים נקודתיים. דניאל הציע את הפתרון הנכון יותר ככל הנראה, פשוט לא הפתרון שבפועל היה מתאים לנו. הייתי שמחה אם דניאל היה מציע את שתי האופציות, אבל אני מבינה למה הוא בחר לתת רק את הפתרון שנראה לו הכי מקצועי. עוד אציין כי לאחר תהליך גישור עם אתר מדרג, דניאל היה הגון והחזיר את הכסף על הביקור.
דירוגים:
כללי
8
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
בוצע גישור
| 03/06/2024
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 03/06/2024 ע"י ריבקי יוסף
במסגרת תהליך גישור הוחזר ללקוחה החזר כספי מלא לשביעות רצונה.
פיצוי כספי בסך החזר כספי מלא ₪
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -02/04/2024
חוות דעת:
כרגע אני תחת הרושם שהוא התנהל בצורה לא טובה.
נראה אמין ומקצועי, אבל בסופו של דבר התברר שלא היה צורך בהחלפת המנוע שהוא הציע.
איש מקצוע נוסף הגיע כמה ימים אחריו, החליף גז, והבעיה נפתרה.