היה מצוין! איתר מיד את התקלה וגם בדק שאין תקלות נוספות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל כהן, הוד השרון.
משוב: 11/09/2024
תיאור השירות:
תיקון מכונת קרח במקרר lg.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נעם ב. כפר סבא.
משוב: 06/09/2024
תיאור השירות:
תיקון מאוורר פנימי במקרר.
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
עמיחי רגב, כפר סבא.
משוב: 03/09/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני והדרכה עבור הפשרת קרח במקרר.
חוות דעת:
התקשרתי לניסים כי המקרר עבד אבל רק המקפיא לא קירר. הוא אמר לי שלפני שהוא מגיע לבצע עבודה הוא ממלית לי לנסות לנתק את המקרר ולחבר מחדש בשביל להפשיר קרח שתקוע במאוורר. הוא אמר שזה טריק שאמור לעבוד ואם לא עובד לחזור אליו. הבעיה נפתרה מבלי שהוא גבה תשלום והוא היה מאוד נחמד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
רינת שובלי, הוד השרון.
משוב: 26/08/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר בלומברג עם נזילה ויצירת וואקום חזק שמנע את פתיחתו וצינורית הניקוז הייתה חסומה.
חוות דעת:
היה מצוין! ניסים הסביר והדגים איך לפתוח את החסימה כך שבפעם הבאה אם זה יקרה נוכל לטפל בתקלה באופן עצמאי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסא תבור, כפר סבא.
אשרור: 23/08/2024
משוב: 24/07/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקרר מחברת Samsung.
חוות דעת:
מצוין, עשר. בא ממש מהר, ישר ידע מה הבעיה ומאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה עמר, רעננה.
אשרור: 09/08/2024
משוב: 09/06/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
רק מחמאות! הגיע בזמן, עלה על התקלה מהר וטיפל בה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירה אריאל, רעננה.
אשרור: 05/08/2024
משוב: 05/06/2024
תיאור השירות:
שירות למקרר מחברת האייר.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ציקי גוטמן, כפר סבא.
אשרור: 28/07/2024
משוב: 06/09/2023
תיאור השירות:
ניקיון והפשרת קרח בתא מקפיא למקרר מחברת אמקור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, לצערי הפתרון לא סופי, המקרר עובד ואני מרוצה סך הכל.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
סילבי בן עדי, כפר סבא.
אשרור: 22/07/2024
משוב: 17/10/2023
תיאור השירות:
בדיקת מקרר מחברת אמנה שהפסיק לעבוד.
חוות דעת:
ניסים הגיע מהר, היה בסדר גמור, הגון ופתר את הבעיה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1365 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.