אמנון, הגיע בזמן, תיקן את התקלה ביעילות ומקצועיות. היה כנה ולא ניסה להגזים בתיקון (קיבלתי הצעה מאחר שצריך להחליף את כל החלון). אמנון החליף רק את החלקים שצריך וחלון נסגר עכשיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דיאנה ברוק, אשקלון.
משוב: 15/08/2024
תיאור השירות:
תיקון חלון ממד שלא נפתח.
חוות דעת:
ממש אין מילים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי מור, אשקלון.
אשרור: 16/06/2024
משוב: 19/11/2023
תיאור השירות:
החלפת ידית של חלון הדף בממ"ד.
חוות דעת:
אמנון היה זמין, הגיע במהירות, עשה עבודה טובה ולדעתי המחיר היה הוגן. פשוט מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי לינר חביב, אשקלון.
אשרור: 03/06/2024
משוב: 04/10/2023
תיאור השירות:
תיקון חלון ממד.
חוות דעת:
מקצועי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דיאנה ברוק, אשקלון.
אשרור: 11/04/2024
משוב: 29/12/2023
תיאור השירות:
החלפת ידית ומסילת סוגר בחלון ממ"ד.
חוות דעת:
הוא היה ממש סבבה, בחור טוב, הגיע בזמן והיה ממש מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי עוז, אשקלון.
אשרור: 13/02/2024
משוב: 26/11/2023
תיאור השירות:
אספקת והחלפת ידית לדלת ממ"ד.
חוות דעת:
הוא בן אדם מאוד נחמד ומקצועי אך המחיר היה יקר בעיניי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
נתנאל בראל, אשקלון.
משוב: 11/02/2024
תיאור השירות:
החלפת מנגנון פתיחה בחלון.
חוות דעת:
אמין מאוד ועזר לי לטפל בתקלה במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד מליחי, ניצן.
משוב: 03/12/2023
תיאור השירות:
החלפת ידית וכיוון מנגנון בחלון ממ"ד.
חוות דעת:
הוא עשה אחלה עבודה ונתן מחיר טוב לדעתי. הוא נתן אחלה שירות ובהחלט הוא תותח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי מרקו, אשקלון.
משוב: 08/06/2023
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד ותריס חשמלי בסלון.
חוות דעת:
אמנון בחור רציני, מקצועי, עמד בזמנים ונתן מחיר הוגן. אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ראובן חובל, אשקלון.
משוב: 16/05/2023
תיאור השירות:
תיקון והחלפת חלקים בחלון ממ״ד.
חוות דעת:
הוא היה בסדר והכל מצוין. הוא קצת התעכב והמחיר היה מעט יקר בעיני.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1042 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנוןנמצא בתחום התריסים כבר 30 (!) שנה. הוא נשוי פלוס שניים וגר בחולון. בעוד דרכו בתחום תיקון התריסים התחילה כבר בילדות, משנת 2000 הוא נמצא בדרכו העצמאית.
"מה שאני אוהב במקצוע זה את החידוש. אני נמצא בתחום בו כל יום אני פוגש מצבים שונים, מקומות שונים ולקוחות שונים, והדינאמיות הזאת זה מה שאני אוהב." אומר אמנון. "מה גם כשאני פוגש תקלה שעוד לא ראיתי מעולם ואני מצליח לפתור אותה, זה סיפוק אמיתי" הוא מוסיף.
אמנוןמתקן תריסים כבר מגיל 13, כשהיה מצטרף לדודו בעסק. בבגרותו, לאחר כמה שנים של עבודה בחברות תריסים גדולות, הוא יצא לדרך עצמאית.
תחומי התמחות:
:: תיקון תריסים חשמליים
:: תיקון תריסים רגילים
:: תיקון תריסי גלילה
אמנון נותן אחריות של שלושה חודשים על כל תיקון רגיל ואחריות של שנה על חלקים חדשים.
לשאלה מה מייחד אותו במקצוע לעומת אחרים אמר לנו אמנון כי "הדברים שאני מתגאה בהם הם מקצועיות ומהירות תגובה".
בעתיד אמנון רוצה להישאר בדיוק איפה שהוא "לא מעניין אותי לפרוש או להתרחב, באמת שטוב לי איפה שאני ושאני במקצוע שאני אוהב" הוא אומר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.