בחור נחמד מאוד, מנומס ושקט. בעל מקצוע טוב ביחסי אנוש. שי הגיע ותיקן את הבעיה במהרה אולם המחיר לטעמי היה יקר מאוד!
איכות
9
מחיר
1
זמנים
9
יחס
10
8
כללי
אלדד שני שני, מודיעין.
משוב: 03/05/2023
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ומאיץ בדוד שמש.
חוות דעת:
שי הגיע מהר מאד, היה מקצועי, אדיב, פתר את התקלה די מהר והסביר לי הכל תוך כדי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לימור ד. מודיעין.
אשרור: 12/02/2023
משוב: 05/12/2022
תיאור השירות:
החלפת פלנג׳ של כרומגן ופורק לחץ וניקוי אבנית מהדוד.
חוות דעת:
היה מעולה! הבין את מהות התקלה משיחת הטלפון, הציע פתרון ונתן הערכת מחיר הוגנת. כשהגיע וידא שאכן זאת התקלה ומכיוון שהגיע עם החלק מראש התיקון היה זריז ומקצועי, הגיע בשעה שקבענו ונתן שירות מצויין. מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קרן סמדגה, מודיעין.
משוב: 05/01/2023
תיאור השירות:
אספקת והחלפת חלקים בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, תיקן מהר, הגיע באותו היום שהתקשרתי אליו והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל לונה, נילי.
משוב: 28/12/2022
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד.
חוות דעת:
היה מדהים! הוא על הכיף כיפאק והייתה לי חוויה ממש טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד פ. מודיעין.
משוב: 27/12/2022
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד שמש של חברת כרומגן.
חוות דעת:
השירות היה מצוין. הוא היה זמין ומקצועי. המחיר היה קצת גבוה בעיניי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ג׳ואי דימוס, מודיעין.
משוב: 22/12/2022
תיאור השירות:
החלפת פלאנג׳, ניקוי יסודי והסבר על כל תהליך שעשה.
חוות דעת:
שי הוא בדיוק בעל המקצוע שמייצג את מידרג. זמין, אמין, שירותי מקצועי והוגן.
התקשרתי אליו בשעה מאוחרת עם תקלה בדוד הוא יצא מהעיר שלי בדיוק רבע שעה לפני בדרכו הביתה. עשה פרסה במיוחד והגיע תוך רבע שעה. הגיע בעל מקצוע עם רכב נקי מסודר שיש בו הכל, לבוש ממותג ואסתטי. מיד הבין את התקלה והסביר בצורה מפורטת ומקצועית כל שלב וסיבתו. פשוט נהניתי מכל רגע מעבר לעובדה שהוא איש נחמד ונעים.
ללא ספק כן ירבו בעלי מקצוע ואנשים כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 538 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שי נמצא בתחום הבניין כבר מגיל 15 ומספר שתמיד היה מרותק מהעשייה - "היכולת ליצור כל דבר שעולה על הדמיון פשוט מסב לי עונג בלתי ניתן לתיאור". שי מוסיף שלקוח מרוצה הוא הסיפוק הגדול ביותר שלו, ומה שנותן לו את הכוח להמשיך ולתת שירות בתחום התיקונים והשיפוצים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.