הוא הגיע בזמן והתנהג נהדר, הוא איש מאוד נעים. במחיר אני חושב שהיה קצת יקר. העבודה הייתה בסדר, לאחר מכן גילינו שצריך לעבור עוד כמה תיקונים והוא הגיע שוב בלי בעיה.
עשר מעשר! הוא היה נעים ומקצועי ועבד יפה, נקי ומהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון כ. רמת גן.
אשרור: 27/06/2024
משוב: 26/03/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי תקוע.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צבי ברקאי, גבעתיים.
אשרור: 23/06/2024
משוב: 21/04/2024
תיאור השירות:
תיקון של תריס גלילה חשמלי בעקבות חוט חשמל שנקרע בתוך המערכת וסידור שלבים שקצת זזו ותלשו את חוט החשמל.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! רן היה מקצועי מאוד, לא רק שתיקן את התקלה אלא אף ביצע עוד תיקון לבעיה שנגרמה מבעל מקצוע קודם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיה כהן, תל אביב.
משוב: 22/06/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
ממש נחמד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אורן ברכה, רמת גן.
אשרור: 20/06/2024
משוב: 25/01/2024
תיאור השירות:
כיוון תריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הגיע קצת לפני הזמן, היה נחמד מאוד, הסביר ואפילו השאיר מברג קטן מיוחד לכיוון התריסים אם אצטרך בעתיד. כמו כן אמר שאני יכול תמיד להתקשר ולהתייעץ איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניסים חיים, ראשון לציון.
אשרור: 19/06/2024
משוב: 13/02/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהכל! השירות היה מעולה ,רן הינו בעל מקצוע ברמה גבוהה פתר את הבעיה של התריס החשמלי הכול בחיוך. רמת האמינות והגישה מצויינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברק א. תל אביב.
משוב: 13/06/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
צפריר אלוני, תל אביב.
אשרור: 10/06/2024
משוב: 07/11/2023
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי שנתקע.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל סלע, נתניה.
משוב: 09/06/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי והחלפת מנוע.
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2592 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רן, נשוי ואב לשלושה ילדים מקסימים, מתגורר ביישוב קהילתי ואוהב להיות בבית, לקרוא ספרים (בעיקר שואה ותקומה) ולגדל גינה וירקות.
"סיפור שממש עיצב את דרכי המקצועית היה כשהגעתי ללקוחות שהיו ממש נואשים לגבי התריס החשמלי שלהם, היו 4 בעלי מקצוע לפני בניסיון לתקן את התריס וחשמלאים... כולם טיפול בסימפטומים ולא ירדו לשורש התקלה וכמובן שכל פעם התקלה חזרה. אני הצלחתי להביא את התריס למצב של 100% תקינות כי היה צריך לטפל בתריס בצורה רחבה יותר כי היו כמה נזקים שדרשו טיפול וזה גרם לי להבין כמה חשוב לטפל בגורמים ולא רק בתקלה" הוא חולק.
רן עוסק בתחום התריסים החשמליים. כשנשאל איך הגיע לתחום ענה: "לא ממש "הגעתי" אלא התחום בחר בי – מילדות אהבתי שיש אור ותריסים עושים בדיוק את זה, מזרימים אור לחללים חשוכים
"
תחומי ההתמחות
:: תיקון תריסים חשמליים
רן מספר: "הלקוחות תמיד מופתעים שאני מאוד גמיש, תמיד שם את עצמי בנעליו של הלקוח כשאני מנסה לענות על הצרכים שלו – למשל אם התריס בלוי כולו ואני מבין שהלקוח לא במצב כלכלי להחליף את כל התריס אז אני משתדל למצוא פתרונות יותר נוחים ללקוח. כך גם בדרכי התשלום – אני מאמין בלקוחות שלי והם מאמינים בי וביושר שלי, אם הלקוח מבקש לשלם אחרי העבודה או לשלם בשיק – אין שום בעיה".
שאלות ותשובות עם רן
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.