הוא היה בסדר גמור, נחמד והשירות היה סבבה. הוא הגיע מהר באותו יום והמחיר בסדר גמור לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי אברהם, ראשון לציון.
אשרור: 31/01/2023
משוב: 02/12/2022
תיאור השירות:
החלפת מאיץ ופלאנג' בדוד שמש של חברת כרומגן.
חוות דעת:
חבל על הזמן! הגיע בזמן, עשה את העבודה כמו שצריך, נהניתי לעבוד איתו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פזית בוקאי, ראשון לציון.
משוב: 17/01/2023
תיאור השירות:
אספקת והחלפת גוף חימום בדוד חשמל בגודל 80 ליטר כולל ניקוי אבנית.
חוות דעת:
מאור היה מעולה מכל הבחינות, ענה קודם כל מהר מאוד, חזר אליי ולמחרת הוא כבר הגיע כי ידע שזה דחוף שהדוד לא נדלק. הוא עשה עבודה טובה ומקצועית , הסביר בסבלנות והיה אדיב מאוד, תיקן וניקה את כל האבנית שהצטברה.
התקשר יום למחרת לוודא שהכל עובד. בנוסף, לדעתי המחיר שלקח היה סביר ביותר וממש אחלה. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חן זסלבסקי, ראשון לציון.
משוב: 20/12/2022
תיאור השירות:
תיקון דוד לאחר שלא חימם שכלל תיקון שקע והחלפת גוף חימום.
חוות דעת:
הוא הגיע בגדול כדי לבדוק מה הבעיה בדוד ובסוף תיקן את הבעיה. הוא היה נחמד והמחיר היה סבבה לדעתי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
מרינה גולדין, ראשון לציון.
משוב: 28/11/2022
חוות דעת:
בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
חיים בן בסט, ראשון לציון.
משוב: 13/10/2022
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט לדוד חשמל בנפח 80 ליטר מחברת נמרוד.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה סבבה, הגיע בזמן ופתר את הבעיה כמו שצריך. הכל היה מעולה!
מאור היה מצוין, אמין ועמד בזמנים. לדעתי הוא גבה מחיר הוגן ונתן שירות מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רויטל פרטוש, ראשון לציון.
משוב: 30/05/2022
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מקצועי, הגיע בזמן ואני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
פרדי אוזן, ראשון לציון.
משוב: 29/05/2022
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט וגוף חימום בדוד חשמל בנפח 120 ליטר.
חוות דעת:
פשוט מצוין. נתחיל בזה שהוא ענה לשיחה בשעה מאוחרת, הגיע בדיוק בשעה שהבטיח להגיע, עשה עבודה מקצועית וגבה מחיר הוגן לגמרי. אני ממליץ עליו מכל הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 212 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
למאור חברת אינסטלציה וותיקה בתחום אחזקת הבית והעסק המתמחה בכל סוגי עבודות האחזקה, התיקונים וההתקנות בתחום האינסטלציה והשיפוצים הכלליים.
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה וחידוש צנרת מים וביוב
:: התקנות ברזים מכל הסוגים, ניאגרות, אסלות, כלים סניטריים, אינטרפוץ, ארונות אמבטיה ועוד
:: פתיחת סתימות בבית ובעסק, פתרון תקלות בניאגרות
:: תיקון דודי שמש ופתרון תקלות חימום בדודים
ותק בתחום
בתחום החל משנות ה90
האחריות כוללת
:: אחריות על כל עבודה מובטחת כדין
הכשרה
הכשרות והתמחויות בחברות התעשייה מהמוכרות במשק בענף הבנייה והאינסטלציה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.