בדיקה מקצועית של כל המיזוג בבית, בחינת האפשרויות ומתן הצעת מחיר עבור התקנה של מזגנים חדשים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נריה א. ירושלים.
משוב: 30/06/2022
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי בעל 5.5 כ"ס מחברת electra.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ואני הייתי מאוד מרוצה ממנו בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
אבי התחייב לתרום לקהילה עד 0 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
יעקב רווח, ירושלים.
משוב: 21/12/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מזגן.
חוות דעת:
הוא אדם מדהים ומיוחד. מדובר בניצולת שואה שהמזגן היה מקצר לה. הוא עשה כל מאמץ להגיע אליה למרות שזה היה רחוק ובסוף הוא עלה על התקלה והסביר לבת שלה בטלפון מה לעשות ואיך לתקן. הוא באמת אדם משכמו ומעלה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
0.0 שעה נתרמה
על ידי אבי
שירות זה נעשה עבור עמותת תכלית.
יניב אלגריפי, צור יצחק.
אשרור: 30/10/2024
משוב: 30/08/2024
תיאור השירות:
תיקון איטום של ניקוז מים ושטיפת מזגן מיני מרכזי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
אבי היה בסך הכל בסדר, הוא הגיע מהר וטיפל בבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברוך שרם, מודיעין.
אשרור: 29/09/2024
משוב: 02/07/2024
חוות דעת:
היה פנטסטי! יעוץ לגבי מיקום המנוע מזגן לא מקרר, אבי מאד מקצועי, איש שיחה מדהים. שרות טוב ,מחיר טוב. ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קגן יצחק, מכבים-רעות.
אשרור: 27/09/2024
משוב: 30/06/2024
תיאור השירות:
סידור שלט של המזגן.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עוזי ארמן, שוהם.
אשרור: 27/09/2024
משוב: 29/07/2024
תיאור השירות:
ניקוי היחידה הפנימית ומילוי גז.
חוות דעת:
היה מצוין, מקצוען אמיתי, נתן הסברים על העבודה, הופיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי בסביץ, כפר גלעדי.
משוב: 05/09/2024
תיאור השירות:
תיקון תקלה.
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל ארד, ראשון לציון.
אשרור: 05/09/2024
משוב: 07/07/2024
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן רגיל.
חוות דעת:
היחס שלו היה מצוין והוא עמד בזמנים. המחיר היה הוגן לדעתי לפי בדיקה שבצעתי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 612 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.