מוקד מידרג: 1-700-707-233

מקרר מקצר

המקרר מקצר? בלי לחץ, קצר במקרר עלול להיות מסוכן, אבל לא חייבים להתחיל לאכול את הראש של המוקדנית בוולט. פה נבין מתי צריך להזמין טכנאי מוצרי חשמל ומתי חשמלאי, ואת כל מה שחשוב לדעת ולעשות עם מקרר מקצר. קצר ולעניין.


איתור קצר במקרר - עשה ואל תעשה

כשהמקרר מקצר, קודם כל זה מה שחשוב לדעת:

עשה:

וי אם אתם חושדים שהמקרר שלכם גורם לקצר, נסו תחילה להוציא את הכבל החשמלי של המקרר מהשקע ולחבר במקומו מכשיר חשמלי תקין, אם המכשיר גם מקצר- מזל טוב, מדובר בבעיה בשקע החשמלי שאותה יכול לפתור לכם חשמלאי. אם לא, כנראה שהבעיה היא אכן שהמקרר מקצר ויש לפנות לטכנאי מוצרי חשמל. (רק אל תשכחו להוציא גם את האוכל למקרר אחר, זה זמן מצוין לחזק את הקשרים עם השכנים).

אל תעשה: 

איקס אל תנסו למצוא את מקור הקצר בעצמכם. קצר חשמלי יכול להיות מסוכן, ועדיף להזמין בעל מקצוע.

איקס אל תנסו לנתק ולהחזיר את המקרר לחשמל יותר מפעם אחת, אחרת אתם עלולים לפגוע ברכיבים החשובים ביותר של המקרר שלכם, כרטיס הפיקוד והמנוע של המקרר (ואז כבר בכלל תהפכו להיות בסטיז של השכנים שלכם).
 

כבל חשמל

למה מקרר מקצר

קצר במקרר יכול להיגרם מכמה סיבות, אבל אם אתם בעניין של לקצר תהליכים, אלו הסיבות העיקריות:

מקרר בעיה בגוף החימום: אם פתחתם את המקרר וגיליתם את אנטרקטיקה בפנים, כנראה שגוף החימום שלכם לא עובד כמו שצריך. גוף החימום במקרר אחראי להפשרה של הקרח שנוצר על דפנות המקרר והחלק הפנימי של הדלת, אבל אם הוא לא עובד כמו שצריך, הקרח עלול להצטבר ולהוביל לקצר חשמלי במקרר.

מקרר בעיה במדחס: המדחס הוא הרכיב החשמלי הגדול והחשוב ביותר במקרר, הוא מנוע חשמלי שעובד בצורה רציפה ואחראי על קירור המזון במקרר. אז אם שמתם לב שמדחס המקרר לא נכנס לפעולה או שהמדחס עובד ומפסיק לסירוגין או שסתם המילקי שלכם קיבל צבע אחר כשהוצאתם אותו מהמקרר, אז ייתכן שיש בו בעיה שעלולה לגרום למקרר לקצר.

 

סיבות נוספות לקצר במקרר יכולות להיות:

מקרר חיווט פגום או ניזוק - חיווט חשוף או רופף יכול ליצור מגע חשמלי לא מכוון ולגרום לקצר.

מקרר רכיבים חשמליים תקולים - רכיבים חשמליים, כגון מתג וחוטי חשמל יכולים להישחק או להישבר עם הזמן ולקצר.

מקרר מפצל חשמל לא מתאים או פגום - חיבור המקרר למפצל חשמל שאינו מסוגל לעמוד בעומסי החשמל של המקרר עלול לגרום לקצר גם אם במקרה זה לא מדובר במקרר עצמו שמקצר.


טיפול במקרר מקצר - בקצרה

אז  אחרי שהחלטתם להזמין טכנאי מוצרי חשמל לתיקון המקרר המקצר, הוא ינסה לאתר את הבעיה עם מכשיר מגר, המשמש למדידת התנגדות בידוד. הטכנאי עובר עם המכשיר על החלקים השונים במקרר, ומאתר את התקלה.
בדרך כלל, תהליך איתור קצר במקרר לוקח בין חצי שעה לשעה, משך הטיפול המלא בבעיה תלוי בחלק אותו צריך להחליף.

תיקון מקרר

טיפים למניעת קצר עתידי במקרר

במקרה של מקרר מקצר מומלץ לרכוש מכשיר השהייה שתפקידו להגן על מכשירים חשמליים מפני עליות וירידות מתח.

 והנה כמה טיפים נוספים שיעזרו לכם להאריך את חיי המקרר שלכם:

טיפ הימנעו מפתיחת המקרר לפרקי זמן ארוכים.

טיפ השתמשו בשקע חשמל תקין - עדיף ללא מפצל.

טיפ תחזקו את המקרר באופן קבוע ושמרו על המקרר נקי.

טיפ התקינו שקע כוח למקרר.


מחיר תיקון קצר במקרר

מחיר עלות הגעת טכנאי מוצרי חשמל לטיפול במקרר מקצר היא 250-450 ש"ח, עלות זו כוללת את עלות הבדיקה הראשונית בלבד, ואינה כוללת את עלות החלקים הנדרשים לתיקון.

מחיר במקרה של מקרר מקצר בעקבות גוף חימום תקול, מחיר החלפת גוף חימום היא 400-750 ש"ח.

מחיר אם הבעיה שגורמת לקצר במקרר היא במדחס, מחיר החלפת מדחס היא 1,800-1,400 ש"ח.

בעיה אחרת? אל תדאגו, כאן תוכלו לקרוא עוד על מחירים של טכנאי מקררים ועלויות תיקון.


המלצות על טכנאי מוצרי חשמל לתיקון מקרר מקצר

מחפשים טכנאי מוצרי חשמל שיקצרו לכם את התהליכים ויתקנו לכם את המקרר המקצר? ריכזנו לכם רשימה של טכנאי מוצרי חשמל מומלצים. לאחר כל תיקון של מקרר מקצר, אנחנו יוצרים קשר עם הלקוח, מקבלים ממנו חוות דעת וציונים אודות השירות ומעדכנים באתר. כדי שתוכלו לקרוא בקצרה מה אנשים אחרים חשבו על כל טכנאי מוצרי חשמל, בהצלחה  סמיילי


;

שאלות נפוצות לדף זה

למה מקרר מקצר?

ברוב המקרים, הסיבה למקרר מקצר תהיה בגלל בעיה בגוף החימום או במדחס.

מקרר מקצר מה עושים?

אם המקרר שלכם מקצר, נתקו אותו מהחשמל ונסו לחבר מכשיר חשמלי אחר, אם גם המכשיר השני גורם לקצר, הבעיה היא כנראה בשקע החשמל ויש להזמין חשמלאי.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק