לירן היה נעים ושירותי אך לא פתר את הבעיה. הוא המשיך לבדוק את מצבי ובסוף נפתרה הבעיה בסיוע היצרן. לאורך כל הדרך הוא היה עמי בקשר ודאג לוודא שאכן הבעיה נפתרה. במסגרת תהליך גישור, הוחזר ללקוחה הסכום ששילמה.
דירוגים:
כללי
9
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
בוצע גישור
| 21/01/2024
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 21/01/2024 ע"י מאיה רשתי
במסגרת תהליך גישור הוחזר ללקוחה הסכום ששילמה עבור הביקור.
פיצוי כספי בסך 200 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 2
| התקבלה ב -31/12/2023
חוות דעת:
לירן היה נעים ושירותי אך לא פתר את הבעיה
דירוגים:
כללי
7
איכות
5
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
גירסה 1
| התקבלה ב -19/09/2023
חוות דעת:
לירן היה מקסים ומקצועי מאוד! הוא מאוד נחמד ואדיב, והתאמץ מאוד להבין ולעזור.