הוא היה וואו, מדהים! עברנו לבית חדש ורצינו לתלות מדפים שהיו לנו בבית הקודם, הזמנו מישהו לפניו שלא הצליח להתקין והחלטנו לנסות עם עוד אחד ולא לוותר. כשרועי הגיע הוא אמר שאין סיכוי שהוא הולך מבלי לתלות. הוא מצא פתרון ותלה את המדפים בצורה יותר יפה מאיך שהיו תלויים בבית הקודם. הוא אלוף! גם המחיר שלקח היה זול ביחס לאחרים שבדקתי איתם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שושנה דונאיה, יהוד.
משוב: 08/05/2024
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פולינה בלניצקי, אור יהודה.
משוב: 11/04/2024
תיאור השירות:
תיקוני צבע וטיח בתקרה בעקבות רטיבות.
חוות דעת:
רועי היה בסדר גמור, הוא מאודי יסודי, מקצועי והוא עובד לעניין, גם המחיר היה ממש סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רני פריזה, אור יהודה.
משוב: 25/12/2023
תיאור השירות:
התקנת טלוויזיה במתקן.
חוות דעת:
רועי היה מעולה, מאוד מקצועי ואני ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן ו. קרית אונו.
משוב: 26/06/2024
תיאור השירות:
קילוף רטיבות ותיקוני צבע וטיח במרפסת שמש ובחדרים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מצוין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמרי י. גבעתיים.
משוב: 24/06/2024
תיאור השירות:
תליית טלויזיה 55 אינטש בחדר שינה על מתקן צמוד קיר כולל אספקה.
חוות דעת:
היה בסדר. לא מצא סידור אסתטי לכבל החשמל למרות שהייתה אפשרות לכך.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
אופיר ק. חולון.
משוב: 24/06/2024
תיאור השירות:
איטום מקלחת ותיקון הרטיבות בקיר הסמוך למקלחת כולל צביעת הקיר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
רועי היה מצוין. עשה עבודה עשר, מגיע לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופק בן צור, רמת גן.
משוב: 24/06/2024
תיאור השירות:
התקנת מראה ומדף.
חוות דעת:
היה מעולה, עשר מעשר! הוא התקין לי מדף ומראה, עשה הכל בצורה מקצועית ובמהירות וגם המחיר היה טוב לדעתי. הוא בחור לעניין ואחלה גבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועה קורמם, גני תקווה.
משוב: 24/06/2024
תיאור השירות:
תיקון ברזים במטבח ובמקלחת ופירוק שידה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בילי לרנר, גבעת שמואל.
אשרור: 24/06/2024
משוב: 12/03/2024
תיאור השירות:
תיקון דלתות ארון.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 153 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רועי הוא הנדימן בעל עסק שמתמחה במגוון תחומים. הוא מספר: "הדברים שהכי חשובים לי בעבודה הם הדיוק, האיכות, והניקיון (בדגש). אני מאוד ספציפי וקפדן בעבודה שלי, ומה שמיוחד בעסק שלי זה שיש לי פתרון לרוב המקרים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.