היה מקסים! מעולה, אין דברים כאלו. איתר בעזרת סרטון שצילמתי את הבעיה במייבש כביסה. שלח לי קישור לקניית החלק (לא ממנו) וכל זה בחינם וללא כל הכרות מוקדמת ביננו. פשוט מדהים. אין דברים כאלו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אריה וולהנדלר, עופרה.
משוב: 01/06/2023
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים למכונת כביסה מחברת בוש 6 קילו.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. אשתי קיבלה אותו ואומרת שהוא היה מעולה, זריז מאוד, עבד מהר, נתן שירות מצוין והוא אדם נחמד מאוד. מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אחייה הר נוי, מבוא חורון.
משוב: 02/03/2023
תיאור השירות:
בדיקת תנור אפייה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרית מוראד, כפר אדומים.
משוב: 01/03/2023
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת הובר.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, אפילו הקדים ואחרי זה שלח הודעת פולואו אפ כדי לראות שהכל בסדר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
טל ברק, שילה.
משוב: 07/02/2023
תיאור השירות:
החלפת חיישן מנוע למכונת כביסה מחברת LG.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקסים, אדיב, חייכן ומקצועי!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רעות יפרח, מבוא חורון.
משוב: 17/05/2022
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא מאוד אדיב ומאיר פנים, הגיע והמליץ שלא כדאי לתקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דליה ווסטברוק, מצפה יריחו.
משוב: 02/03/2022
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה מחברת אל ג'י בעקבות נזילה.
חוות דעת:
הוא מקסים!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרדכי מרדכי, פסגות.
אשרור: 13/02/2022
משוב: 15/12/2021
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום לתנור אפייה של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה, עוד לפני שהגיע היה נחמד מאד בהסבר שלו והיה זריז, הגיע מהיום למחר והמחיר שגבה היה סביר מאד לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפרת זילבר, מצפה יריחו.
משוב: 05/10/2021
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה שכלל תיקון שקע וחשמל.
חוות דעת:
הוא היה מדהים ואמין.אני ממליצה עליו בחום ואהבה. הוא היה אצלי תוך 50 דקות ואני גרה רחוק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרה פרייס, טלמון.
אשרור: 01/08/2021
משוב: 02/06/2021
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת aeg.
חוות דעת:
לחנן התקשרתי בעקבות תקלה במכונת הכביסה שלא סחטה. הוא היה מאוד אדיב, נעים ושירותי. הוא היה הוגן וישר והסביר לי בטלפון איך לסדר את התקלה וחסך לי תשלום על ביקור. חנן היה מאוד מקצועי ונעים. מאוד מרוצה וממליצה!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2375 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
שאלות ותשובות עם חנן
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.