מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 47 חוות דעת רלוונטיות
היה בסדר גמור, הוא ניסה לתקן את המקרר אבל גילינו שהלך עליו.
היה על הפנים, נורא התאכזבתי. הוא הגיע לבדוק את המקרר, זרק סכום נורא גבוה בשביל התיקון והרגשתי שהוא מחרטט אותי.
היה בסדר גמור. הגיע ממש בזמן ועושה רושם מקצועי.
הוא הגיע, בדק, אמר שהבעיה קשורה למדחס ושצריך לדבר עם סמסונג, אבל הם הגיעו ואמרו שזה משהו אחר. אני לא יודע למי להאמין, יכול להיות שהם מסירים אחריות ויכול להיות שהוא עשה טעות. בשורה התחתונה, אני לא יודע להגיד. אבל הוא היה מאוד נחמד והגיע תוך שעתיים.
זאב היה בסדר גמור, אמין ויסודי. אמר שצריך להחליף כרטיס ונתן הצעת מחיר, אבל בסופו של דבר רק נתן לי ייעוץ והמקרר עובד. אדם משכמו ומעלה!
הוא היה בסדר גמור.
הוא היה בסדר.
צורי היה בסדר גמור! הוא הגיע וזיהה שהמדחס במקרר התקלקל.
הוא היה מאוד נחמד!
עמוס הגיע בזמן שקבענו, היה אדיב ונחמד מאוד. בדק ואמר שצינור הניקוז תקין, הוא ניסה לבדוק היכן התקלה וכשלא מצא החזיר את כל החלקים והוריד מהמחיר שקבענו. איכשהו הנזילה פסקה בינתיים.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.