התאכזבתי מהשרות שקבלתי מעדי. התקשורת שלי עם עדי החלה ב 21/6/24 והסתיימה ב 11/7/24 לאחר שהדיירים שלי יצרו איתו קשר דרך מידרג לאחר שבדירה החלו הפסקות חשמל לא מוסברות והפחת כל הזמן קפץ. עדי הגיע לדירה ולא מצא בעיה במערכת החשמל, החליף את הפקט של המזגן בשל חשד שהוא גרם לבעיה. לאחר הימשכות הבעיה, החליף את הפחת אך הבעיות המשיכו. אחר כך הוא טען שיש בעיה במזגן ושהוא בוודאות מקצר. הזמנתי טכנאי מזגנים ש״זיכה״ את המזגן ואמר שאין איתו בעיה. עד הנקודה הזו אין לי שום בעיה עם השתלשלות האירועים. אני יכול להבין את העובדה שיש בעיה חמקמקה ולא תמיד ניתן לקלוע לדיאגנוזה בפעם הראשונה או השנייה.
בשלב הזה הצעתי לעדי לבצע בדיקת תשתית לדירה והוא אמר שזו בדיקה שיכולה לקחת יום עבודה. הוא בחר שלא לבצע את בדיקת התשתית של הדירה וללכת על אופציה של פיצול לוח החשמל. כל זאת אחרי שהוא מתעקש שמדובר במכשירים שמקצרים שהדיירים מחברים לתקעים. הדיירים (סטודנטים) אכן השתמשו במכשירים ישנים אבל הקצרים המשיכו להתרחש גם כאשר כל המכשירים היו מנותקים לכן האפשרות שמדובר בתקלה במכשירים חיצוניים לא הייתה הגיונית.
לאחר כעשרים יום של תקלות נשברתי ופניתי לחשמלאי אחר שמצא את התקלה (דוד השמש) תוך שעתיים עם בדיקת מגר. החשמלאי ביקש לחכות עם התשלום עד שנוודא שהבעיה נפתרה.
לסיכום, לחיוב נציין שעדי דרש מחירים התואמים לשוק, אין לי תחושה שרימו אותי בעלויות. בנוסף, עדי היה בקשר רציף עם הדיירים והגיע מספר פעמים על מנת לפתור את הבעיה.
לשלילה נציין שלדעתנו, במקרה של תקלה בה כל מכשירי החשמל החיצוניים מנותקים והבעיה ממשיכה להתרחש, מכשיר חשמל מובנה כמו הדוד היה צריך להיבדק. בנוסף, הרגשנו שהיו הוצאות מיותרות. פיצול לוח החשמל (והחזרתו למצב הקודם שדורשת ביקור של חשמלאי נוסף) ועלות של ביקור טכנאי מזגנים שלא לצורך הוסיפה לעלות וזמן העבודה.