לאחר פניה לגישור של מדרג בעל המקצוע ניאות לקיים את התחייבותו והגיע לתקן את המקומות שהעובש חזר. הדירה נמרחה מחדש בחומר נגד עובש ונצבעה לשביעות רצוננו. ממתינים לראות שהטיפול יחזיק מעמד ולא נצטרך תיקון נוסף.
דירוגים:
כללי
8
איכות
8
מחיר
-
זמנים
8
יחס
8
בוצע גישור
| 13/03/2022
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 13/03/2022 ע"י אביטל פתאל
העסק הגיע לביקור חוזר על מנת לתקן את הבעיה ללא תשלום נוסף.
פיצוי כספי בסך תיקון חוזר ₪
גירסאות קודמות
גירסה 2
| התקבלה ב -18/01/2022
חוות דעת:
בתחילה היחס והשירות היו טובים, היה זמין. העובש חזר אחרי מספר חודשים והזמנו אותו לתיקון. למרות שיש לנו אחראיות הוא סירב לתקן. היחס שלו היה לא מכבד ואנחנו מאוד מאוכזבים.