גירסה 1
| התקבלה ב -11/08/2024
חוות דעת:
קבענו עם גולן יום שישי להגעה. ציינתי בפני גולן מה הבעיה ודנו באפשרויות שיכולות לגרום לתקלה, כולל אפשרות לתקלה שמצריכה החלפת מדחס. גולן ציין שיקח לו זמן להגיע ואף הציע שניקח טכנאי אחר אם אנחנו בלחץ. סיכמנו שיגיע. גולן הגיע בשעות הצהריים, אבחן את התקלה, וציין שאין לו מדחס להחלפה ויתן הצעה להחלפת מדחס ביום ראשון. הסכמנו להצעתו, ושילמנו על עבודת הבדיקה עלות ביקור. עד כאן הכל היה תקין וראוי. ביום ראשון גולן חזר אלינו וציין שאינו יכול בעצמו להחליף מדחס, ושהוא לא מצליח לאתר בעל מקצוע נוסף שיעזור לו, ועל כן הוא לא יכול לתת הצעת מחיר ולבצע את העבודה.
אמרתי לגולן שהוא היה צריך לציין זאת לפני הגעתו שאם מדובר במדחס הוא לא יכול לבצע החלפה ושיש תלות בבעל מקצוע נוסף. מעבר לזמן היקר שבחרנו טכנאי שאינו יכול להשלים את העבודה, הוא התנהל בחוסר שקיפות.
על אף חוסר ההוגנות והזמן היקר שאבד ושאנחנו באוגוסט בשיא החום (לא אשמת הטכנאי חלילה) הצעתי לגולן להחזיר את עלות הבדיקה שכן לא הייתי קורא לו מלכתחילה אם היה מציין שהוא לא מבצע עבודות של החלפת מדחס.
צר לי כי התרשמתי שגולן אדם חביב, עם כוונות טובות, אבל התברר לי שככל הנראה אינו מספיק מקצועי, החלפת מדחס זה ידע נדרש בעיניי לתיקון מזגן. כמו כן, הוא לא התנהל בשקיפות טרם הגעתו, וגם לא התנהל בשקיפות לאחר הגעתו שלא ציין מייד שאינו יודע להחליף מדחס, רק שנתקע יום ראשון ללא פתרון הוא נזכר לגלות שאינו יודע להחליף מדחס, ולכן הוא גם לא יכול לתת הצעת מחיר. לכל הפחות ציפיתי שהוא ייקח אחריות על ההתנהלות הגורפת ויזכה אותנו על עלות הבדיקה. על הזמן שסבלנו בחום אנחנו נספוג. מדובר במזגן סטנדרטי עם מדחס שנמצא בשימוש של מספר חברות בארץ גם של אלקטרה וגם של תדיראן.