פניתי לניסים, היה זמין וענה לי מיד, הגיע בזמן, היה קשוב, אדיב ונחמד. איתר את הבעיה במכונת הכביסה, טיפל והחליף את החלק התקול ווידא שהמכונה אכן עובדת כמו שצריך. גבה מחיר סביר מאוד. גם לאחר התשלום היה זמין לשאלות. תודה רבה על השירות. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי שפיגל, קרית נטפים.
אשרור: 13/12/2020
משוב: 14/10/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז חשמלי למכונת כביסה של חברת LG.
חוות דעת:
בסדר גמור, מקצועי, אדיב וזריז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארז שטרהל, יקיר.
אשרור: 05/12/2020
משוב: 20/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה במכונת כביסה מחברת AEG.
חוות דעת:
ניסים בחור אמין, המחיר שלו טוב לדעתי והכל היה בסדר גמור. הגיע בזמן, עשה מאמץ למצוא את החלק הנחוץ והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירחי שמחון, שערי תקווה.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
שחרור תוך ממכונת כביסה של חברת ARISTON עם פתח עליון.
חוות דעת:
ניסים הגיע אליי בדיוק בשעה שקבענו, עבד בצורה פנטסטית ופתר לי את הבעיה כראוי. אני ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דבורה טולידאנו, עלי זהב.
משוב: 28/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בתנור של חברת סאוטר.
חוות דעת:
בפעם הראשונה שניסים הגיע היה מעולה, שירותי ומקצועי. אחרי שבוע התקשרתי שוב כי הבעיה חזרה אז הוא שוב החליף את הגוף חימום והפעם בחינם. אבל, בפעם השלישית שהתקשרתי, אחרי כמה זמן כי המאוורר עשה רעש מפחיד לא היה מענה, שום תשובה,שום תגובה. ניסיתי שוב וכלום. לא ענה עד עצם היום הזה.
צלצלתי אליו והוא נתן לי ייעוץ ועזרה. הייתה לי בעיה של סתימה והוא הסביר לי מאיפה היא נובעת ולמה זה קורה. קבענו שהוא יגיע אלי יומיים אחרי השיחה ובמקביל בדקתי את מה שהוא אמר וראיתי את התקלה בדיוק כמו שהסביר לי והצלחתי לפתור אותה והכל הסתדר. הוא היה מאוד הוגן ומאוד בסדר ולא ניסה לעשות עלי קופה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
משה שלוע, ברקן.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
תיקון של תנור מחברת SAUTER.
חוות דעת:
הוא היה שירותי לחלוטין והתשלום שהוא גבה גם היה הגיוני ביותר. היה ממש על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
מאיר ברומקיש, יקיר.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור של חברת סאוטר שכלל החלפת חלק.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הייתי מרוצה מהזמינות, מהמהירות ומהמחיר. הוא עמד בזמנים מעל ומעבר וממש היה פיקס. בחיים לא חוויתי כזה שירות, הוא הגיע יום למחרת והכל באמת היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל נתיב, שערי תקווה.
משוב: 20/01/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
ניסים היה ממש נחמד. הוא עזר לי גם בפעמים קודמות. התקשרתי אליו בגלל תקלה במדיח כלים והוא הסביר לי איך אני יכול לפתור את הבעיה לבד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 928 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אויר
מוצרי חשמל ביתיים
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
שאלות ותשובות עם ניסים
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.