משה הגיע אלינו בהתראה קצרה, בדק ביסודיות, עלה במהירות על התקלה וטיפל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומר זיו, רעננה.
משוב: 16/06/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימות.
חוות דעת:
היה מצויין. היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל ברמן, הוד השרון.
משוב: 12/09/2023
תיאור השירות:
אבחון נזילה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! נדרש תיקון של איטום ולא של צנרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי חמי, כפר סבא.
משוב: 10/05/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
משה הגיע בזמן, היה אדיב ותקשורתי מאוד. היחס שלו מצוין, הוא עשה עבודה טובה והמחיר סביר לדעתי. הייתה לי חוויה טובה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אבי ג., רעננה.
משוב: 07/05/2023
חוות דעת:
מאוד נהניתי! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אינה קרסנוב, רעננה.
משוב: 13/04/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ויעוץ להחלפת ברז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איגור בוטורלין, כפר סבא.
משוב: 04/04/2023
תיאור השירות:
התקנת ברז בכיור.
חוות דעת:
הוא היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילנה קליימן, הוד השרון.
משוב: 10/03/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ותיקון כל האינסטלציה בכיור.
חוות דעת:
משה היה מדהים, הלוואי כולם היו כמוהו!
משה הגיע בהתראה קצרה, תיקן במקצועיות ואדיבות יוצאת דופן במשך מספר לא קטן של שעות סתימה מאוד רצינית.
כל האינסטלציה בכיור מטבח הייתה דפוקה והוא התעקש לתקן אותה ולהשאיר אותה כמו שצריך.
הכל בקור רוח ובנועם, ובמחיר מעולה!
פשוט שירות מצויין, אנחנו נעבוד רק איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלדר בר, כפר סבא.
משוב: 05/03/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא הגיע בזמן, עשה את העבודה והבעיה נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 902 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
משה מספר כי מאז ומתמיד אהב לעבוד עם אנשים ולתת שירות. בעברו עבד כרכז תעסוקה באגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב ושם התאהב בעבודה עם אנשים ובמתן שירות. לאחר מכן עבד כמנהל חשבונות. "הבנתי שעבודה מול מחשב זה לא בשבילי" ,הוא מספר, "החלטתי לעזוב את המספרים ולעשות מה שאני אוהב – לעבוד עם אנשים"
משה אב לשתי בנות. בזמנו הפנוי הוא אוהב לבשל, לטייל, ללכת להצגות ולראות סרטים.
הוא מספר שהסיפוק הגדול ביותר עבורו בעבודה הוא שימוש ביצירתיות. "אני אוהב להשתמש ברעיונות יצירתיים כדי לפתור בפשטות בעיות שנראות מסובכות. הרבה פעמים לקוחות פונים אלי מבואסים, בטוחים שעכשיו צריך להתחיל לעקור בלטות ולהפוך את הבית.. בסוף תוך כמה דקות אני פותר את הבעיה, בלי שום בלגן" הוא מספר. עבור משה, המחמאה הכי גדולה שלקוח יכול לתת לו היא שהוא "חוויה מתקנת".
משה נמצא בתחום האינסטלציה כבר 30 שנה ועצמאי ממש מתחילת דרכו.
תחומי התמחות:
:: סתימות ובעיות צנרת
::תיקון אביזרי אינסטלציה
::מאגרי מים ומסננים
::עבודות אינסטלציה אחרות
בעברו עבד משה עם מוסדות כמו "הבימה" וחברות ניהול גדולות. היום הוא מתמקד בעיקר בבתים פרטיים, "אין כמו חיבור אישי עם הלקוח", הוא מעיד.
משה מספר כי לא פעם נאמר לו שהוא לא בדיוק הטייפקאסט של אינסטלאטור, ואכן חשוב לו לשבור חלק מהסטיגמות השליליות על המקצוע. "מה שמנחה אותי בעבודה זה להיות אמין, להוכיח שאפשר להתפרנס בכבוד במקצוע הזה ביושרה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.