יוסי היה פצצה, הוא אחלה טכנאי. הוא אבחן את הבעיה בצורה מקצועית, המליץ לי לא לתקן מה שלא צריך ובכך חסך לי כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס אנדר, הרצליה.
משוב: 03/04/2022
תיאור השירות:
תיקון מקרר אלקטרה.
חוות דעת:
יוסי הגיע ואבחן את התקלה במהירות. נתן מענה ולקח כסף רק על ביקור. הגיע בפחות משעה מהרגע שדיברנו. שירות מעל המצופה. היה מעולה! כל הכבוד על השירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נגה ל. הרצליה.
משוב: 04/08/2021
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני בנוגע לתיקון תקלה במקרר.
חוות דעת:
הוא היה מקסים מאוד! הסביר לי דרך הטלפון מה לעשות ופתר את הבעיה במקרר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורם פאר, הרצליה.
אשרור: 27/06/2021
משוב: 27/04/2021
תיאור השירות:
החלפת מאוורר וחלק נוסף במנוע במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
בשתי מילים- תותח על! הוא היה מאוד סבלני, שירותי ולקח סכום מאוד סביר. הוא 11 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוהנה ארבל, הרצליה.
משוב: 04/05/2021
תיאור השירות:
תיקון טיימר במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הויה בסדר גמור. הגיע בזמן היה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חזי מנשה, הרצליה.
אשרור: 13/03/2021
משוב: 11/01/2021
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמקור שכלל הפשרה בעקבות מאוורר שלא עבד.
חוות דעת:
השירות היה מאה אחוז! היה קצר ולעניין ועשה עבודה טובה. לא חשב פעמיים, ראה שהמאוורר במקרר לא עובד וישר בדק והפשיר וחיכה עד שראה שהכל תקין. לא חיפש מציאות ולקח מחיר צנוע. שירבו כמוהו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גידי חסיד, הרצליה.
משוב: 08/03/2021
תיאור השירות:
מילוי גז במקפיא שלא קירר.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 998 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יוסי מתמחה בתיקון מקררים כבר לא מעט זמן, אבל רק בשנים האחרונות החליט להתמקד רק בתחום הזה. "עבדתי בחברת יבוא בה עסקתי בנושאים רבים ובין היתר בתיקון מקררים, אבל לפני כמה שנים החלטתי לעשות את הדבר שאני הכי אוהב, עזבתי את החברה והתחלתי להתעסק רק בתחום המקררים. אני מאוד אוהב את העבודה שלי, זאת הסיבה שאני נשאר בה כל כך הרבה שנים", הוא צוחק. "אני אוהב להסתובב בחוץ, להכיר אנשים חדשים ולדבר איתם".
יוסי אב לשלושה ילדים, שניים מתגוררים כיום בניו יורק, והצעיר עתודאי בצבא. כשהוא לא בעבודה, כנראה תוכלו למצוא אותו צופה במשחק כדורגל או כדורסל, או אפילו משחק בעצמו. האמת היא, שהוא אפילו היה שחקן כדורסל בהפועל חיפה :)
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולעבוד, כמה שיותר. וכמובן בריאות, זה הכי חשוב".
יוסי נמצא בתחום מוצרי החשמל כבר למעלה מ-35 שנה, וכיום עומד בראש העסק שלו, המתמחה בתיקון מקררים.
הדבר שמייחד את יוסי בעבודה הוא העבודה עם מקררים יקרים ומורכבים במיוחד. "אני מתקן מקררים מאוד יקרים, כאלה שעולים כמה עשרות אלפי שקלים", הוא מספר. "זאת עבודה שלא הרבה עושים, כי היא קשה ודורשת יותר מאשר עבודות אחרות".
בנוסף, יוסי אוהב להמשיך וללמוד כל הזמן דברים נוספים בעבודה, ולהכיר מכשירים חדשים. "זה אחד הדברים שהכי מאתגרים אותי. אני כל הזמן מכיר עוד כלי עבודה וצריך ללמוד איך להשתמש בהם ואיך לשפר את העבודה שלי. זה מאתגר, אבל אני אוהב את זה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.