מדהים! התקשרנו אליו והוא נתן לנו יעוץ טלפוני, אחרי שבועיים התקלה חזרה והוא הגיע והחליף חלק. הוא הגיע בזמן ולקח מחיר סביר. היינו מאד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דפנה נחמיאס, ראש העין.
אשרור: 24/11/2015
משוב: 28/10/2014
תיאור השירות:
החלפת מדחס במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מהיר ואדיב, הוא הגיע אליי ביום שבת ולא לקח תעריף אקסטרה. מגיע לו כל המחמאות הכי טובות, הוא פשוט איש מקצוע מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הילה כהן, אורנית.
אשרור: 02/09/2015
משוב: 11/06/2015
חוות דעת:
אני בהחלט ממליצה על יוסי כטכנאי מקררים. ראשית, יוסי נתן לי עצות בטלפון כדי לחסוך לי בהוצאות של הזמנתו ללא צורך. כשהמקרר הפסיק לעבוד, יוסי נענה לפנייתי במהירות. התאים את עצמו לזמן המתאים לי ואף היה מוכן להתגמש, לפי הנוחיות שלנו. לבסוף, הוא עלה על סיבת התקלה במהירות וביעילות. טיפל בבעיה בזריזות ובהצלחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי יחיא, ראש העין.
משוב: 22/04/2015
תיאור השירות:
החלפת טיימר בגוף חימום במקרר של חברת פריג'ידר.
חוות דעת:
אני מרוצה ממנו מאוד! הוא עדכן אותי לאורך כל הדרך- כמה זמן ייקח לו להגיע ואם יש עיכובים, הוא נתן שירות בסבר פנים יפות, גבה מחיר סביר ולא ניסה 'להלביש' עבודות נוספות. במילה אחת- מקצוען!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמי ה. ראש העין.
משוב: 30/01/2015
תיאור השירות:
תיקון מקרר GE.
חוות דעת:
היה על-הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איריס צידון, ראש העין.
אשרור: 05/11/2014
משוב: 02/09/2014
תיאור השירות:
החלפת מאוורר ופילטר למים במקרר של ג'נרל אלקטריק.
חוות דעת:
הוא הגיע מהיום להיום, איבחן את הבעיה ממש מהר, אמר לי שיש סיכוי שמה שהוא עשה לא יפתור את הבעיה אבל אם זה לא יפתור נוכל לקבל בחזרה את החלק ואת הכסף והסיכון לא כזה גבוה, היה ממש אדיב וחביב ונעים וגם המחיר היה מצוין, באותה הזדמנות החליף לי גם עוד משהו. אני מאוד מרוצה ממנו!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי סקוט, ראש העין.
אשרור: 12/02/2014
משוב: 16/06/2013
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני שפתר את הבעיה, למגבי מקרר.
חוות דעת:
היה מעולה! במקום לבזבז לי כסף וזמן, הוא הסביר לי בטלפון מה לעשות, והצלחתי לתקן את התקלה בעצמי! הצטבר קרח במקפיא, והוא הסביר לי למה זה קרה וכיצד לפתור את זה. מגיע לו הציון הכי גבוה!
איכות
10
מחיר
10
יחס
10
10
כללי
יהונתן ב. ראש העין.
אשרור: 18/12/2013
משוב: 26/06/2013
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר, כולל החלפת צינורית.
חוות דעת:
רק מחמאות! הוא נתן שירות טוב, איתר את הבעיה כמו שצריך ונראה מקצועי מאוד. הוא נחמד, מסביר מה הוא עושה ועומד במה שמבטיח. גם המחיר הוגן לחלוטין, אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דני ריבנר, ראש העין.
משוב: 22/08/2013
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במנוע של מקרר.
חוות דעת:
הוא גם הגיע בזמן וגם הסביר מה הוא עושה וגם נתן שירות טוב, הכל היה מצוין! אני מרוצה מאוד מאוד מאוד!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רנה שרון, ראש העין.
משוב: 12/08/2013
תיאור השירות:
החלפת ברז ב-Ice maker במקרר.
חוות דעת:
יוצא מן הכלל! הוא הגיע בפעם הראשונה וניסה לפתור את הבעיה, כשזה לא הצליח חזר ביום למחרת ותיקן. הוא נחמד ועושה רושם מצוין. אדם מקסים, אחראי ורואים שהוא מאוד ישר. מצא פתרון ועשה את העבודה כמו שצריך ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1057 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יוסי מתמחה בתיקון מקררים כבר לא מעט זמן, אבל רק בשנים האחרונות החליט להתמקד רק בתחום הזה. "עבדתי בחברת יבוא בה עסקתי בנושאים רבים ובין היתר בתיקון מקררים, אבל לפני כמה שנים החלטתי לעשות את הדבר שאני הכי אוהב, עזבתי את החברה והתחלתי להתעסק רק בתחום המקררים. אני מאוד אוהב את העבודה שלי, זאת הסיבה שאני נשאר בה כל כך הרבה שנים", הוא צוחק. "אני אוהב להסתובב בחוץ, להכיר אנשים חדשים ולדבר איתם".
יוסי אב לשלושה ילדים, שניים מתגוררים כיום בניו יורק, והצעיר עתודאי בצבא. כשהוא לא בעבודה, כנראה תוכלו למצוא אותו צופה במשחק כדורגל או כדורסל, או אפילו משחק בעצמו. האמת היא, שהוא אפילו היה שחקן כדורסל בהפועל חיפה :)
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולעבוד, כמה שיותר. וכמובן בריאות, זה הכי חשוב".
יוסי נמצא בתחום מוצרי החשמל כבר למעלה מ-35 שנה, וכיום עומד בראש העסק שלו, המתמחה בתיקון מקררים.
הדבר שמייחד את יוסי בעבודה הוא העבודה עם מקררים יקרים ומורכבים במיוחד. "אני מתקן מקררים מאוד יקרים, כאלה שעולים כמה עשרות אלפי שקלים", הוא מספר. "זאת עבודה שלא הרבה עושים, כי היא קשה ודורשת יותר מאשר עבודות אחרות".
בנוסף, יוסי אוהב להמשיך וללמוד כל הזמן דברים נוספים בעבודה, ולהכיר מכשירים חדשים. "זה אחד הדברים שהכי מאתגרים אותי. אני כל הזמן מכיר עוד כלי עבודה וצריך ללמוד איך להשתמש בהם ואיך לשפר את העבודה שלי. זה מאתגר, אבל אני אוהב את זה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.