איתור ותיקון נזילה בצנרת מטבח שכלל הסרת והחזרת ריצוף.
חוות דעת:
אני מבסוט ממנו! עשה איתור ועבודה במחיר סביר ממש לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמיחי פרס, ראשון לציון.
משוב: 24/04/2020
תיאור השירות:
התקנת כיור על ארון אמבטיה וחיבור סיפון וצינורות.
חוות דעת:
סה״כ הזמנתי אותו בשביל לקדוח שני חורים על פלטת בוצ׳ר כדי לחבר ברז וכיור כי אין לי את הכלים ואת הניסיון לנסר חורים בפלטה ועל הדרך חיבר לי את כל האינסטלציה. מסביב לחור שניסר לי לברז נשאר סימן על הפלטה שהוא לא טרח לספר לי לגביו, גיליתי את זה רק אח״כ כי זה היה מאחורי הברז והיה צריך לחזור פעמיים על נזילות שהיו בחיבור של הצינור לברז. אני אציין שהוא בין ההיתר עזר לי ותיקן דברים על הדרך שלא היו כלולים בעבודה שלשמה הגיע וכן היה זמין והגיע פעמיים לתקן את הנזילות שהתגלו, אבל בשביל עבודה כל כך פשוטה יחסית הייתה מצפה לעבודה נקייה ללא פגמים וללא צורך לחזור פעמיים לתקן.
שימי בחור מאוד נחמד, סבלני ואכפתי. צלצלתי אליו בכדי לפתוח סתימה,ניסה במשך דקות ארוכות להסביר לי דרך הטלפון איך לפתוח את הסתימה בעצמי והעיקר שלא אצטרך להוציא כסף. אני התייאשתי בנסיון לסדר את זה בעצמי,הוא לא ויתר והמשיך לנסות לכוון אותי דרך הטלפון. בסופו של דבר הזמנתי אותו לבצע את העבודה בתשלום כמובן. הוא הגיע במהרה ופתר את הבעיה במהירות ואפילו גבה ממני סכום נמוך מהסכום הנהוג לגבות על ביקור. הוכיח לי שלמרות כל מה שאנחנו רואים בתוכניות הטלויזיה, עדיין ישנם צדיקים בסדום שכיף לעבוד איתם ולקבל מהם שירות. הפנתי אליו המון חברים ומשפחה שלי וכולם מרוצים ממנו, כמובן שאמשיך להפנות ולהמליץ עליו. שאפו גדול מגיע לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נטלי פולנסקי, ראשון לציון.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת שכלל החלפת צינור.
חוות דעת:
הם היו אחלה הגיעו בהתראה קצרה ביום שישי בצהריים, הרבה לא הסכימו לבוא וזה היה ממש מהמם מצידם. טיפלו בבעיה כמו שצריך וממש הצילו אותנו לסוף השבוע. הם מקצועיים, נחמדים ולפני שהגיע אלי ניסה גם לעזור לי בטלפון, אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד לוי, ראשון לציון.
משוב: 13/03/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי התקנה של ברז עם צינור PC בעל אלמנט חיבור מיוחד.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה!! הסביר לי בסבלנות בטלפון איך עובדים עם החיבור הזה ומה צריך לעשות, שלחתי לו תמונות בווצאפ במשך השיחה ובמקום לבוא להתקין בעצמו הוא עזר לי ללא עלות כלל. הייתי ממש מופתע לטובה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
שירה ועודד גולן, ראשון לציון.
משוב: 02/12/2016
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
השירות שלו היה ממש אחלה. הוא ניסה לעזור לנו בטלפון ולא הצליח. הוא הגיע ממש מהר ביום שישי לטפל בבעיה והוא אמר שכל החלקים בלויים ושצריך להחליף הכל. הוא ניסה לתת מענה נקודתי אבל הבעיה לא נפתרה. זה נשאר באותו מצב מבחינתי והוא גבה תשלום גבוה בעיניי. אני חושבת שהוא היה צריך לגבות סכום עבור ביקור בלבד משום שלא נעשה כלום.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
בני צוקר, ראשון לציון.
משוב: 31/05/2016
תיאור השירות:
שתיפה של מערכות ביוב בבניין.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הוא היה מקצועי הכל היה מאה אחוז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
טל שריד, ראשון לציון.
משוב: 24/03/2016
תיאור השירות:
תיקון ברז של מקלחת.
חוות דעת:
היה מצוין, הגיע מהר, זיהה את הבעיה במיידי וטיפל בזה במיידי, הציל אותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מושיק עמית, ראשון לציון.
משוב: 26/12/2015
תיאור השירות:
סלל שני קווי מים חדשים מהשעון של העירייה לבית וקבר אותם מתחת לאדמה, חיבר אותם לשתי חנוכיות בתוך הבית ובתוך הבית החליף שתי חנוכיות.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע בזמן לתת הצעת מחיר. נתן הצעת מחיר הוגנת. עשה את כל העבודה ביומיים שזה מה שסוכם. השאיר בית נקי. עשה בדיוק מה שביקשתי ולא דחף לי כל מני דברים. מומלץ ביותר !!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל טוויטו, רחובות.
משוב: 16/06/2023
תיאור השירות:
עבודות אינסטלציה שכללו איתור נזילות, החלפת קווי ביוב ומים בבניינים.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה נהדרת, הרמה המקצועית גבוהה והיחס לדיירים טוב. אני ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 164 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שימי נמשך לתחום האינסטלציה עוד מילדות. הוא היה מצטרף לדוד שלו, קבלן אינסטלציה בעצמו, וממנו למד את העבודה והתאהב בה. הוא למד בקורס מטעם משרד העבודה, והיום יש לו תעודת אינסטלאטור מוסמך.
הוא נשוי ואב לשלושה, וכשהוא לא עסוק באיתור נזילות הוא אוהב לבשל, לטייל בטבע ולבלות את הזמן עם המשפחה. הוא מעיד על עצמו שהוא מצליח למצוא את האיזון בין השקעת הזמן בעבודה למשפחה.
"יש לי לקוח", מספר שימי, "שהוא גם חבר שלי. אני עובד איתו באופן קבוע ואני אוהב את זה. לפעמים אני נותן לו מענה דרך הטלפון והוא אומר לי- "שימי הצלת אותי, עזרת לי מאוד." זה כיף לשמוע את זה."
כששואלים אותו אם היה עוסק במשהו אחר, הוא אומר שאין סיכוי. "תמיד אהבתי את האינסטלציה ואני רואה את עצמי רק בתחום הזה."
שימי עוסק בתחום האינסטלציה ומנהל בגאווה את העסק שלו, בו הוא מבצע את כל סוגי עבודות האינסטלציה.
"אני אוהב את המקצוע", אומר שימי, "ובמיוחד את זה שהלקוח נשאר עם חיוך בסוף. זה כיף, אני נהנה מזה שהוא מבסוט שפתרתי לו את הבעיה. אני משתדל להגיע מהר מאוד ללקוח ואם יש אפשרות אז גם לפתור לו את הבעיה דרך הטלפון, כדי למנוע ממנו להוציא סתם כסף."
תחומי ההתמחות:
:: פתיחת סתימות
:: איתור נזילות
:: הגברת לחץ
:: תיקוני אינסטלציה באמבטיה
:: החלפת מסנני מים
:: תיקוני דודים
:: תיקוני צנרת
העסק של שימי מעניק פתרונות אינסטלציה ועל כל עבודה תקבלו אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.