היה בסדר ומקצועי. אך לא הייתה קביעה חד משמעית למקור הנזילה.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
8
כללי
אלכס ט. שוהם.
משוב: 02/02/2022
תיאור השירות:
איתור מקור לרטיבות בקיר חדר מדרגות בבניין משותף.
חוות דעת:
היה מצוין! עופר היה מקצועי ויסודי מאוד, עבר בחדר המדרגות ובין הדירות שגבלו באזור הנזילה ובדק את כולן, עד שמצא את המקור. דו"ח הסיכום היה פשוט אך ברור ולעניין. צריך לציין שעופר עשה מאמץ והגיע ביום ובשעה שהייתה נוחה לדיירים ואף העניק הנחה במחיר הבדיקה (בהשוואה להצעת המחיר הראשונית שנתן).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ולדימיר ברדיצ'בסקי, פתח תקווה.
משוב: 31/12/2021
תיאור השירות:
איתור רטיבות.
חוות דעת:
עופר היה מצוין, אבחן את הבעיה במקצועיות. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
אסף מירזאי, רעננה.
אשרור: 01/03/2021
משוב: 30/12/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה בקרמיקה של המקלחת.
חוות דעת:
עופר היה מעולה, הגיע, בדק ואיתר מהר. בעל חדות עין טובה מאוד. מקצועי. הכל עשר!
מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית אפרים, באר שבע.
משוב: 19/10/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה נסתרת בעומק האדמה במתחם משותף בעזרת מאתר נזילות אקוסטי וגז.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מאוד מרוצה! עופר עזר לנו כבר פעם שנייה לאתר נזילה נסתרת בעומק האדמה במתחם משותף. עבד בצורה מקצועית, עם טכנולוגיה של מאתר נזילות אקוסטי וגז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עינת יהודה, גני תקווה.
משוב: 30/07/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה בבית פרטי.
חוות דעת:
מאוד מאוד מרוצה! הם גם נתנו אחריות לשירות והשאירו פרטים במידה ותהיה בעיה. השאיר רושם מקצועי, משרה אמון ואנחנו מאוד מרוצים!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
כרמית שלכטר, פתח תקווה.
משוב: 15/07/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה בגינה בבית פרטי באמצעות חיישן גז.
חוות דעת:
בסדר גמור! הוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן, אפילו הקדים והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף מירזאי, רעננה.
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת נזילה.
חוות דעת:
בהתחלה הגיע מישהו מטעמו לעשות בדיקה כללית ולאחר שהוא הלך הייתה עדיין רטיבות על הקיר. לאחר מכן הוא הגיע בעצמו ואיתר את מקור הנזילה במדויק, היה ממש טוב, הוא חבל על הזמן ומקצועי לחלוטין. קראתי לו שוב לאיתור נזילה אחרת.
עופר בסך הכל עשה עבודה טובה מאוד, אך המקרה היה קשה והוא לא מצא את הנזילה בסוף. הוא הגיב מהר והיה אכפתי אך לצערי הנזילה נשארה. היה הוגן מצידו לא לבקש תשלום בגלל שהתקלה לא נפתרה.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
יונה ב. רעננה.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בחדר השירותים בעקבות רטיבות בקיר ע"י מצלמה תרמית ומשאבת לחץ.
חוות דעת:
הוא לא מצא את הנקודה הממש מדויקת אבל זה לא באשמתו. הייתי מרוצה מהכלים המקצועיים והידע שיש לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 32 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמאתר נזילות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של איתור נזילות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עופר נשוי ואב לילדים, ואת העסק הוא מנהל עם אחד משלושת אחיו.
הוא התחיל כקבלן בנייה – ביצע תוספות בנייה ושיפוצים באמבטיות, שירותים ומטבחים ומשם הגיע לתחום איתור הנזילות.
" היה לי לקוח שמכר את הדירה שלו והיה חייב לתקן את הנזילה בדירה", מספר עופר. "הוא שילם סכומים גבוהים לכמה בעלי מקצוע שונים, ששברו לו אריחים בבית והוציאו קווי מים אבל לא הצליחו למצוא את הבעיה. כשאני הגעתי, הצלחתי למצוא לו את הנזילה – שבאמת הייתה קשה לאיתור, ופתרתי לו אותה. הוא הוציא אותי עם חיוך גדול, זה היה מאוד משמח".
עופר מתכנן בעתיד להמשיך בתחום, ומודה שאם הוא לא היה מאתר נזילות, הוא כנראה היה וטרינר.
עופר עוסק באיתור נזילות ומנהל בגאווה את החברה שלו, שמתמחה בבדיקות צנרת ואיתור נזילות סמויות.
עופר עוסק כבר 12 שנה בתחום, ומעיד על עצמו שהוא נהנה ממציאת הפתרונות. "אני אוהב למצוא פיתרון לבעיות מורכבות, שהרבה אנשים לפני לא הצליחו לפתור. לפעמים אנשים כבר מיואשים, ואז אני בא ומוצא להם את הפיתרון. זה הכיף של העבודה – לעזור לבנאדם".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.