היה הרבה פחות טוב ממש שקיוויתי שיהיה. בעל המקצוע שאליו הפנה אותי אתר מידרג לא היה זה שהופיע על מנת לתקן את התקלה. הוא שלח מישהו אחר. נאמר לי מראש מחיר ביקור מסוים, אבל לאחר התיקון, התברר שהמחיר שנקב מראש הוא לפני עבודה ומע"מ. התיקון היה פשוט ביותר וארך 5 דקות. בעיניי, המחיר ששילמתי לא משקף את העבודה שבוצעה, המחיר שננקב תחילה היה צריך להיות מחיר סופי. אני מרגיש מרומה בהיבט זה, שהסכום שנדרש מראש היה שונה מהותית מהסכום שחויב בסופו של דבר.
איכות
9
מחיר
3
זמנים
8
יחס
4
תגובת העסק:
צר לי על תחושת הלקוחה, מי שהגיע ללקוחה הוא עובד מטעם החברה שלי. המחיר סוכם עם הלקוחה מראש, אנחנו משתדלים תמיד לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלנו
5
כללי
ניר כ. זכרון יעקב.
משוב: 08/09/2024
תיאור השירות:
החלפת שסתום ביטחון בדוד מים והחלפת ברז גינה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה במאה אחוז!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
סער טיירשטיין, כפר סבא.
אשרור: 08/09/2024
משוב: 27/04/2024
תיאור השירות:
זיהוי בעיה בדוד שאינו מחמם והחלפת גוף חימום.
חוות דעת:
היה מצויין. לא יצא לי לפגוש אותו פנים אל פנים אז שלחתי לו כתובת ואיש קשר והוא פעל עצמאית, רק ביקש אישור לתקן ואפילו צילם את הכל שיהיה ברור מה הבעיה. היה מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר ע. נתניה.
משוב: 27/08/2024
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש כולל פירוק ופינוי הדוד הישן.
חוות דעת:
הוא שלח את העובדים שלו, הם עשו את העבודה מאוד מהר וכמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב אלון, טירת כרמל.
אשרור: 16/08/2024
משוב: 20/05/2024
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדירה חדשה בת שנתיים.
חוות דעת:
היה מצויין! חיפשתי במידרג מישהו קרוב לאזור מגורי ופניתי לקובי. ההיענות של קובי הייתה כל כך מהירה שזה מדהים. תוך 3 שעות הכל כבר היה מאחורינו, פלאנג' חדש, ויש לנו מים חמים כמו שלא היו מעולם. כל הכבוד, תודה.
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.