הוא היה פשוט נהדר! היה יסודי, עבר על כל מה שצריך, שלח את כל המסמכים החשובים, היה אדיב, שירותי, מקצועי, הגיע בזמן ורק מילים טובות אפשר להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפרת ימין, תל מונד.
משוב: 04/04/2021
תיאור השירות:
בדיקת קרינה חשמלית בדירה.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב, מאוד שירותי, הגיע בזמן, המחיר היה הוגן בעייני ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוה פלד, עין ורד.
משוב: 05/11/2020
תיאור השירות:
בדיקת קרינה בחדר הילדים.
חוות דעת:
שמוליק בא לבחון באם יש קרינה בחדר הילדים הצמוד לארון החשמל הביתי. בדק גם את כל יתר החדרים. התיאום איתו היה מהיר, הגיע בזמן, שלח באותו היום דוח רשמי ובסהכ היה אדיב מאד ובעל רצון אמיתי לסייע בהמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריק ד. עין שריד.
משוב: 07/10/2020
תיאור השירות:
בדיקת קרינה אלקטרומגנטית בבית.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, הגיע בזמן, הכל היה פיקס, גם המחיר היה הוגן בעייני ואני מרוצה מהשירות.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל גרינולד, תל מונד.
משוב: 25/10/2019
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה, עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוני גזנדה, רעננה.
אשרור: 16/09/2024
משוב: 16/07/2024
תיאור השירות:
סקירת קרינה בכל הבית.
חוות דעת:
היה מצוין! ממש על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דותן קאופמן, תל אביב.
אשרור: 15/09/2024
משוב: 16/07/2024
חוות דעת:
מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורם גלעזר, תל אביב.
אשרור: 09/09/2024
משוב: 10/07/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לבעיית קרינה.
חוות דעת:
מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מור פלומבו, חולון.
משוב: 06/09/2024
תיאור השירות:
בדיקת קרינה לבית.
חוות דעת:
היה מעולה! שמוליק מקצוען אמיתי, אדיב, שירותי והגון.
מעבר לבדיקת הקרינה הביתית, הוא נתן מעל ומעבר והמשיך לסייע בשאלות גם בהמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 940 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשבודק קרינה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של בדיקות קרינה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודת הסמכה בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה
תעודת רישום בפנקס המהנדסים
תעודת עוסק מורשה
אודות
שמוליק נשוי ויש לו ארבעה ילדים וארבעה נכדים. אחד הבנים שלו, הוא מתגאה, הוא מהנדס מחשבים שפיתח אפליקציה לאיתור אנטנות סלולרית. אחרי העבודה, שמוליק אוהב לטייל עם הנכדים, לשחק איתם או לצאת לארוחה טובה עם כל המשפחה.
אל תחום הטכנולוגיה שמוליק הגיע עוד כשהיה בצבא, שם שירת כקצין קשר. "הייתי מדריך טכנאי קשר כשבמשך כמה שנים הייתי מכשיר קורסים במקצועות האלקטרוניקה". הוא מתייחס לעבודה שלו כעניין של חיים או מוות. "לפעמים אני מגיע לבתים ויש קרינה מאוד גבוהה בחדר הילדים. יש מקרים שיש לזה פתרון ממש פשוט, להזיז את השקע כמה ס"מ ימינה או שמאלה", הוא מסביר.
הוא משתף שפעם אחת הוא הגיע לבית כדי לבצע בדיקת קרינה סלולרית. כשהוא הגיע אל הבית הוא גילה שחדר החשמל של הבניין צמוד לדירה והציע לבעל הדירה לבצע קרינת חשמל. בעל הדירה אמר שלא צריך, אז שמוליק פשוט ביצע את הבדיקה בחינם וגילה שקרינת החשמל שם גבוהה הרבה מעל למותר. בתהליך ארוך שלקח יותר משנה, הוא עזר לדיירים לפנות אל חברת החשמל שתסדר את רמת הקרינה בחדר החשמל ותמנע ממנה לצאת אל הבתים הסמוכים.
אם שמוליק לא היה בודק קרינה, הוא היה רוצה להיות מרצה ולהעביר את כל הידע שיש לו לדורות הבאים. עד אז הוא ישמח להמשיך לעשות טוב ולשמח אנשים.
במשך שנים שמוליק עבד ב"בזק" והתעסק בנושא של כבלים ומערכות אלחוטיות, אבל אז הוא החליט לעזוב וחיפש תחום שיעניין וירתק אותו מחדש. בשנת 2013 הוא פתח את העסק שלו למדידה ובדיקה של קרינה.
יש לו תעודות ותארים רבים בתחום טכנאי החשמל והאלקטרוניקה. הוא סיים לימודי הנדסאי חשמל בשנת 87', קיבל תואר מהנדס בשנת 97' וסיים את התואר השני שלו לפני כמה שנים. אחרי מאות ואלפי קורסים בנושאים טכנולוגים, יש לשמוליק את כל הידע כדי לעזור ללקוחות לבדוק ולפתור את בעיות הקרינה שיש באיזור הבית.
שמוליק מספר שמה שמדריך אותו בעבודה הזו היא העזרה לאנשים. "אני רוצה לעזור להרגיע אנשים ולפתור את הבעיות שלהם. אני מזמין כל מי שצריך ייעוץ להתקשר אלי, לשאול שאלות ולקבל המלצות בחינם ובאהבה גדולה. בסוף הרי מה שילך איתנו אל הקבר יהיה השם שלנו - אם היינו אנשים טובים או לא, לא כמות הכסף שהרווחנו. אם אני אצליח להציל אדם אחד בעולם הזה מקרינה, עשיתי את שלי בעולם הזה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.