הוא היה אחלה, עשה עבודה טובה ויעילה. אין לי שום תלונות אלא רק מחמאות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רות הר אבן, הושעיה.
אשרור: 19/03/2021
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר אמקור.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא עשה עבודה טובה והגיע מהר ובזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון ברייטמן, תמרת.
משוב: 15/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר GE.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי יקותיאל, עדי.
אשרור: 18/07/2020
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
ניקוי מעבה במקרר ווירלפול ישן.
חוות דעת:
במגירת הירקות במקרר הירקות היו קופאים. מאיר הגיע בבוקר כפי שסוכם. גילה שהמעבה סתום כולו בגושי אבק. מאיר הוציא את המקרר לכיוון המרפסת ובעזרת מפוח ניקה באופן יסודי. לקח עלות ביקור. התקשר בצהריים לוודא שהבעיה נפתרה. ממליץ בחום. אדם נעים מקצועי והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריה גרוס, שדה יעקב.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
הפשרת מקרר והחלפת גוף חימום במקרר של חברת שארפ.
חוות דעת:
היה מצוין, אין תלונות. אני לגמרי הולך לשמור את המספר שלו. הוא בחור חביב ונעים, הגיע בזמן ואני ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרה אפרת, נופית.
אשרור: 13/05/2020
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע וניקיון צנרת במקרר חברת ג'נרל אלקטריק.
חוות דעת:
טכנאי מעולה, אמין וסבלני. טיפל בהחלפת מנוע במקרר בן 18 שנה. ממליצה עליו בחום, רק מילים טובות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי רון כהן, ציפורי.
אשרור: 12/04/2020
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
הפשרת קרח בסוללה של מקרר אלקטרה.
חוות דעת:
עבודה מצוינת! הוא הגיע בזמן והיה נעים ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן לוין, אלוני אבא.
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
החלפת טטרמוסטט במדיח כלים.
חוות דעת:
הגיע בזמן והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זיו שליט, גבעת אלה.
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר.
חוות דעת:
קיבלנו ממנו שירות ושביעות הרצון שלנו גבוהה בכל הקטגוריות. היה מעולה, מאוד הגון, ישר, ווידא איתנו גם כמה שעות לאחר מכן שהכל עובד ורק אז גבה תשלום. בנוסף, הוא התנהל בצורה אחראית ורגישה בהתאם למצב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1042 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
נסים הוא טכנאי מוצרי חשמל.
כך הוא מספר: ״אני מתמחה בתיקון מקררים ומדיחי כלים ומעניק שירות אדיב ומקצועי״.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.