הוא היה מצוין, איתר את התקלה בזמן סביר וטוב, היה מאוד אדיב, מקצועי ובדק איתנו שדברים באמת הסתדרו. אנחנו מאוד מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא סיאין, ראשון לציון.
משוב: 18/01/2024
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה בחצר באמצעות מצלמה תרמית וחיישן גז.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה ועשה אותה יפה מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גבי אנגל, גן יבנה.
משוב: 22/02/2023
תיאור השירות:
איתור נזילה בבניין ברצפה כולל שימוש במצלמה תרמית וחיישן גז.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, היה קשה למצוא את הנזילה, זה לקח הרבה זמן והוא לא ויתר, ניסה שוב ושוב, חזר כמה פעמים עד שמצא, אין כאלה דברים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ל. ט. תל אביב.
משוב: 20/06/2024
תיאור השירות:
איתור מקור משני וניסיון לאיתור מקור עיקרי לנזילה בתקרת דירה באמצעות חיישן לחץ, מצלמה תרמית וסיב אופטי.
חוות דעת:
הייתה נזילה מאוד רצינית שחשבנו שמגיעה מהדירה מעלינו. מישל התריע על כמה מקומות חשודים, אבל הנזילה מהם הייתה מינורית. עבדנו במשך כמה שבועות עם מספר בעלי מקצוע בנוסף אליו, ואחד מבעלי המקצוע האחרים הצליח למצוא את מקור הנזילה העיקרי בדירה שבאלכסון לנו. מישל היה ממש בסדר, נחמד וכנראה מקצועי, אבל בסופו של דבר הוא לא הצליח לאתר את הבעיה האמיתית.
איתר ברצפה נזילה קשה מאוד לאיתור ולאחר מכן תיקן אותה יפה מאוד.
היה נחמד מאוד, אדיב מאוד, הסביר הכל בצורה טובה ולקח גם מחיר סבבה.
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פיני כהן, כפר סבא.
אשרור: 16/09/2024
משוב: 16/06/2024
תיאור השירות:
איתור נזילה במקלחת באמצעות בלון לחץ ומצלמה תרמית כולל הנפקת דו"ח.
חוות דעת:
מישל היה בסדר גמור. תוך כדי העבודה הסביר הכל, התייעצנו איתו והוא שמח לעזור. לאחר שסיים הוא אפילו התקשר כל כמה ימים לראות אם הכל בסדר, אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי אשכנזי, רעננה.
אשרור: 08/09/2024
משוב: 01/10/2023
תיאור השירות:
איתור נזילה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מבחינת כל הקריטריונים - עשר! פניתי למישל לאור נזילת מים מדירת הוריי לדירת השכן מלמטה. מיקום הנזילה העיד על בעיה בחדר האמבטיה המרכזי. מישל הגיע בזמן, שאל שאלות כדי להבין את הבעיה והחל לבצע מס' פעולות על מנת לבודד אותה ולאתרה. הוא השתמש בציוד הקיים ברשותו (בלון, מצלמה תרמית), לכל אורך הבדיקה מישל הסביר מה הוא עושה. בשורה התחתונה לאחר ביצוע בדיקות רבות, מישל הגיעה למסקנה שהבעיה אינה נזילה מצנרת המים או הדלוחין, אלא בעיית איטום במשקי הריצוף ובאיטום הרצפה הקונסטרוקטיבית. הבעיה לא נפתרה אבל עכשיו אני כן יודע מה נדרש כדי לפתור את הבעיה לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי פריד, הוד השרון.
אשרור: 25/08/2024
משוב: 12/12/2023
תיאור השירות:
טיפול בבעיית נזילה בצינור חוץ.
חוות דעת:
מישל היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה מ. כפר סבא.
משוב: 20/08/2024
תיאור השירות:
איתור נזילה במקלחת בעזרת מצלמה תרמית.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור והיה אחלה. הוא עמד בזמנים והיה צריך לעבוד גם מול הוועד בית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 255 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמאתר נזילות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של איתור נזילות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מישל הוא בעל חברה לאיתור כשלים הגורמים לנזקי מים מכל הסוגים. "עולם המים על כל גווניו תמיד עניין אותי," מספר מישל. "נחשפתי אליו לראשונה כשהייתי נער כאשר אבי שהיה קבלן אינסטלציה, נתן לי מעת לעת אחריות על עבודות. מזה שנים רבות אני עוסק בתחום עבודות הבניין הכוללות את יסודות הבנייה, אינסטלציה ואיטום. את תחילת דרכי המקצועית התחלתי כמאתר מוסמך באחת החברות המובילות בארץ. כיום אני מנהל פרויקטים בתחום טיפול בכשלי מים ברמות מורכבות שונות ובנוסף מאתר ובוחן נזקי מים מוסמך." מישל מעיד כי הוא מקפיד להתחדש בכלים הטכנולוגים המתקדמים ביותר לאיתור כשלי מים, ללמוד עוד על דרכי עבודה ושיטות חדשות ולהשתתף בהשתלמויות. "אנחנו פה כדי לשרת אתכם, ומשתדלים לעשות זאת בצורה המקצועית ביותר," אומר מישל, "יש בעיות שאני הולך לישון איתן בלילה וקם עם תשובה בבוקר, ואני לא מפסיק לחשוב על דרכים להגיע לפתרון עבור הלקוח. אם יש לך בעיה שאתה חושב שאין מי שיכול לפתור אותה, אנחנו הכתובת."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.