היה בסדר גמור. אחרי העבודה הוא קצת נעלם ולא ענה לשאלה ששלחתי לו. הוא ניסה לתקן מקרר ואני לא יודע לדרג איכות.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
סיניה ליברנט, רמת גן.
אשרור: 26/09/2024
משוב: 28/05/2024
חוות דעת:
היה מצוין! אבי הגיע במהירות רבה, היה מקצועי מאוד ויעיל בתיקון המקרר. המחיר היה מאוד ידידותי, תודה רבה אבי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור לוי, חולון.
משוב: 23/08/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! הסביר מה צריך לעשות ואיפה לקנות את הרכיב התקול. תודה רבה אדם מקסים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
מרום לוי, תל אביב.
משוב: 20/08/2024
חוות דעת:
היה מצוין! אדם מאוד נחמד ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו טייר, מודיעין.
אשרור: 12/08/2024
משוב: 06/05/2024
חוות דעת:
היה ממש מעולה! עשה עבודה מקצועית ודאג לתת עדכון בכל שלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דייזי מאירי, הוד השרון.
אשרור: 05/08/2024
משוב: 06/06/2024
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בלהה אלון, מודיעין.
אשרור: 24/07/2024
משוב: 18/04/2024
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צפריר ורטנפלד, הרצליה.
משוב: 07/12/2023
חוות דעת:
היה מעולה! היתה תקלה שהמקרר לא פעל והמקפיא כן. הגיע איתר את מקור התקלה, במשך שעתיים פירק ותיקן וכן ניקה "טיפול תקופתי" מיוזמתו לאריכות ימי המקרר. גבה תשלום נמוך. יחסית למשך העבודה.
למחרת התקשר לברר שהכל תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענת ורסנו, רעננה.
משוב: 23/11/2023
תיאור השירות:
החלפת פיוזים ופתח סתימה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! ממש מצוין! איש מקסים עם שנים של נסיון וידע. הוא זיהה את הבעיה בזריזות והסביר לנו את כל האופציות בסבלנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חגית ב. טל שחר.
אשרור: 28/08/2023
משוב: 29/06/2023
תיאור השירות:
מילוי גז.
חוות דעת:
בסדר גמור. רציני, משתף בהתלבטות ומגלה ידע. המקרר הפסיק לעבוד. אבי חיפש את הסיבה, גילה דליפת גז ותהה אם ניתן לסתום את המקום הדולף. אחרי שגילה שהדבר בלתי אפשרי ושהמקרר כנראה מסיים את חייו, מלא גז כדי שיעבוד עוד פרק זמן עד שנוכל להחליפו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 111 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.