מוקד מידרג: 1-700-707-233

החלפת אינטרקום בדירה

מחכים לצלצול הגואל של השליח אבל האינטרקום מקולקל באופן חסר תקנה? אל דאגה, החלפת אינטרקום בדירה היא לא ביג דיל ויכולה לחסוך לכם לא מעט כסף (בין 1,000 ל-2,000 ש"ח) כי התשתית כבר קיימת. במאמר הבא תוכלו לקרוא כל מה שצריך לדעת על החלפת אינטרקום בדירה, תכנסו, הדלת כבר פתוחה.


החלפת אינטרקום בדירה - מתי צריך?

בניגוד להתקנת אינטרקום חדש, החלפת אינטרקום בדירה של מערכת אינטרקום קיימת תהיה עבודה פשוטה ומהירה יותר. ברוב המקרים, מדובר בשדרוג של המערכת הקיימת או בהחלפתה עקב תקלה. התקלות הנפוצות במערכת אינטרקום מתחלקות ל- 3 סוגים:

אחד בעיות בתקשורת: אינטרקום שלא עובד בגלל תקלות בתקשורת יכול להתבטא ברעשים חריגים, סאונד קטוע וקושי כללי בשמיעה. 

קודן אם יש לכם אינטרקום פשוט עם שפורפרת, והיא לא עובדת, עלות החלפת שפורפרת לאינטרקום עולה החל מ-150 ש"ח לא כולל מע"מ.

קודן אם אין לכם אינטרקום שפורפרת, וקיימת תקלה במערכת האינטרקום עצמה, חשוב לדעת שברוב המקרים לא ניתן לתקן חלקים בודדים. החלקים במערכת האינטרקום מובנים כיחידה אחת אטומה וקשה לפרק אותם, לכן תצטרכו להחליף את כל הפאנל של מערכת האינטרקום.
עלות החלפת פאנל אינטרקום היא החל מ-1,700 ש"ח לא כולל מע"מ.

 

שתיים פגמים פיזיים: אינטרקום שלא עובד בגלל פגמים פיזיים יכול להתבטא במצלמה שבורה או מקשים בפאנל של האינטרקום שלא עובדים. כל זה יכול להוביל לפגיעה בתפקוד של מערכת האינטרקום ואפילו לתקלות ברכיבים פנימיים של המכשיר במקרה של חדירת מים.

קודן במקרה שבו המצלמה שבורה, הטכנאי יאלץ לפרק את האינטרקום ולקחת אותה למעבדה של היצרן, עלות תיקון מצלמת אינטרקום עולה החל מ-700 ש"ח.

קודן אם כמה מהלחצנים על לוח האינטרקום לא עובדים, הטכנאי יקח אותו לתיקון אצל חברת היצרן, עלות התיקון נעה בין 300-400 ש"ח.

קודן במידה והמסך של האינטרקום לא עובד, תוכלו להחליף אותו במחיר של בין 800 ל-900 ש"ח, לא כולל מע"מ.

 

שלוש תקלה בחיווט: החיווט אחראי על העברת האותות בין רכיבי המערכת, כך שניתן לתקשר בין הפאנל החיצוני ליחידה הפנימית. לא כולם יודעים, אבל רוב התקלות באינטרקום קשורות לחיווט ולא למכשיר עצמו. במקרים כאלו הפתרון הוא פשוט - החלפת הכבל הפגום. החלפת הכבל מתבצעת על ידי טכנאי אינטרקום והיא יכולה לחסוך לכם את הצורך בהחלפה של כל מערכת האינטרקום, שעולה הרבה יותר. עלות החלפה של כבל לאינטרקום עולה בין 1,000 ל-2,000 ש"ח, לא כולל מע"מ. תלוי במורכבות העבודה.

 

תיקון אינטרקום

סוגי מערכות אינטרקום

אם הגעתם למצב שבו אתם צריכים להחליף את כל מערכת האינטרקום, כדאי שתכירו את 4 מערכות האינטרקום העיקריות, לכל אחת יתרונות משלה:

אחד מערכת אינטרקום עם שפורפרת: מערכת האינטרקום הפשוטה והזולה ביותר, היא כוללת פאנל חיצוני עם לחצן, שפופרת פנימית ומנגנון פתיחת דלת.
מחיר החלפת אינטרקום עם שפורפרת מתחיל מ-1,500 ש"ח, לא כולל מע"מ.

שתיים מערכת אינטרקום עם קודן: מערכת אינטרקום המאפשרת את פתיחת דלת הכניסה באמצעות לחצן מרחוק והקשת קוד אישי . 
מחיר החלפת אינטרקום עם קודן עולה החל מ-1,900 ש"ח, לא כולל מע"מ.

שלוש מערכת אינטרקום עם מסך: מערכת אינטרקום הכוללת מצלמה ומסך פנימי, היא פתרון נהדר למי שרוצה לראות מי עומד מחוץ לדלת לפני שהם פותחים אותה. המערכת מאפשרת גם לדבר עם האורח דרך המיקרופון והרמקול.
מחיר החלפת אינטרקום עם מסך עולה החל מ-2,500 ש"ח, לא כולל מע"מ.

ארבע מערכת אינטרקום חכמה: המערכת המתקדמת ביותר מבין השלוש. היא כוללת פאנל חיצוני עם מצלמה, מסך פנימי, וחיבור לאפליקציה בטלפון החכם. אפשר לצפות בתיעוד וידאו מהמצלמה מרחוק, לקבל התראות כשמישהו לוחץ על הכפתור של האינטרקום ולפתוח את הדלת מרחוק באמצעות האפליקציה.
מחיר החלפת אינטרקום חכמה עולה החל מ-3,500 ש"ח, לא כולל מע"מ.

 

אינטרקום עם מצלמה ומסך

תוספות למערכת אינטרקום

אם המערכת שלכם מתפקדת יופי, אבל תרצו לשדרג את מערכת האינטרקום הקיימת שלכם, החלפת האינטרקום תכלול הוספת רכיבים חדשים. הנה כמה תוספות פופולריות שתרצו להכיר:

יתרון תוספת קודן למערכת אינטרקום קיימת: אם יש לכם כבר אינטרקום קיים ומתחשק לכם להשתדרג ולהוסיף גם קודן, תוספת קודן למערכת אינטרקום קיימת תעלה לכם 1,000 ש"ח, לא כולל מע"מ.

יתרון תוספת מסך תצוגה למערכת אינטרקום קיימת: כבר יש לכם אינטרקום עם מסך ואתם מעוניינים להוסיף מסך לחדר נוסף בבית? תוכלו לעשות את זה בתוספת של 900 שקלים לא כולל מע"מ.

יתרון תוספת מנעול אלקטרומגנטי: שילוב של מנעול אלקטרומגנטי בשער הוא מה שבעצם מאפשר לכם לפתוח את הדלת באמצעות כפתור או האפליקציה, אם אין לכם מנעול אלקטרומגנטי ותרצו להתקין אחד, תוספת מנעול אלקטרומגנטי עולה החל מ-1,200 ש"ח לא כולל מע"מ.

 

רוצים לדעת עוד על הסוגים השונים של מערכות אינטרקום? הכל בסרטון הבא 🙂


מתקיני אינטרקום מומלצים

למה לבזבזזז זמן במשחקי ניחוש על מי דופק לכם על הדלת? עם מערכת אינטרקום, כל מה שתצטרכו לדעת על האורחים שלכם נמצא במרחק לחיצה אחת פשוטה. כאן באתר תוכלו לקרוא המלצות על מתקיני אינטרקום מומלצים להחלפת אינטרקום בדירה, כולם מדורגים לפי חוות דעת של לקוחות קודמים  😊 .


;

שאלות נפוצות לדף זה

באילו מקרים ניתן לתקן אינטרקום מקולקל במקום להחליף אותו?

במקרה של פגמים פיזיים במערכת האינטרקום, כמו מקשים לא תקינים, שפופרת או צג מצלמה שבור, ניתן יהיה להחליף את החלקים הפגומים בחדשים.

אילו סוגי מערכות אינטרקום קיימות?

יש 4 מערכות אינטרקום:

אינטרקום עם שפורפרת: הפשוטה והזולה ביותר (החל מ-1,500 ש"ח).

אינטרקום עם קודן: פתיחת דלת באמצעות קוד (החל מ-1,900 ש"ח).

אינטרקום עם מסך: מצלמה ומסך פנימי (החל מ-2,500 ש"ח).

אינטרקום עם מערכת חכמה: מצלמה, מסך, חיבור לאפליקציה (החל מ-3,500 ש"ח).

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק