בסיכומו של דבר לאחר תהליך גישור בעזרת אתר מידרג שהסדיר את אי ההבנה, הוחזר לי חלק מהתשלום ואני מרוצה.
דירוגים:
כללי
8
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
בוצע גישור
| 02/03/2021
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 02/03/2021 ע"י תפארת אנגלר
הוחזר ללקוח חלק מהסכום ששילם.
פיצוי כספי בסך 250 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -16/12/2020
חוות דעת:
האמת שלא כל כך הייתי מרוצה מרפאל, הרגיש לי שהוא דיי עשק אותי. הייתה לי תקלה במפסק של דוד השמש ובמקום לטפל רק בו הוא החליף את השרוול, גוף החימום והתרמוסטט ולא דיבר איתי על כך לפני זה על אף שאני בעל הדירה. הייתי מצפה שלפני שעושים כזה טיפול רציני יקבלו את האישור שלי, במיוחד שידעתי מה הבעיה שהייתה בדוד ולכן התבאסתי.