במסגרת תהליך גישור עם אתר מידרג, בעל המקצוע החזיר ללקוחה 1,500 ש"ח לשביעות רצונה.
פיצוי כספי בסך 1500 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -08/07/2024
חוות דעת:
רצינו שהוא יבדוק את הסדקים בבית והוא אכן הגיע לבדיקה, אבל בנוסף רצינו גם שהוא יתכנן שינוי במרתף והתקנת בריכה. הוא אמר שבשביל הצעת המחיר על המרתף והבריכה הוא צריך שאנחנו נזמין 2 בעלי מקצוע ממש ממש יקרים לדעתי ושלפני זה הוא לא יוכל לתת לנו הצעת מחיר. פניתי לבעלי המקצוע האלו והם לא חזרו אליי במהלך שבועות ארוכים, והוא לא שלח בינתיים שום דו"ח על הסדקים. שילמתי על הדו"ח ועבר המון זמן. אני פונה לקונסטרוקטור אחר בשביל לקבל את שאר הדברים שאני צריכה. אבנר הסביר לי את הדברים בע"פ אבל אם נגיד קורה משהו ואני פונה לחברת ביטוח אין לי את הדו"ח או שצריך לעשות תיקונים ולהיעזר בדו"ח. היה פה שירות ממש לקוי מבחינתי. אני הכי לא מרוצה שאפשר להיות.
דירוגים:
כללי
0
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
תגובת העסק:
צר לי על האכזבה של הלקוחות.
לצורך הוספת מרתף מתחת לבית קיים אני חייב לקבל מידע מקדים דרך מעבדה ומודד מה סוג היסודות הקיימים ומה עומקם אחרת אני עלול לגרום להתמוטטות כללית.
המידע הזה לא סופק ולכן התהליך נתקע לצערי