היה מצוין! אני מאד מרוצה. למרות שהיה מאוד מורכב הוא עשה זאת בצורה סופר מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נגה בן צבי, הוד השרון.
משוב: 22/10/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה גדול.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל ורדי, רעננה.
משוב: 18/09/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי ותיקון קל נעילה של דלת חלון.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הלנה ל. רעננה.
אשרור: 28/05/2023
משוב: 26/03/2023
תיאור השירות:
החלפת גלגלים בוטרינה.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא היה מאוד מנומס, אדיב ומצא פתרון יצירתי לבעיה שהיה נראה שקשה לפתור אותה. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירלי הירשזון, כפר סבא.
משוב: 22/06/2022
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי גדול.
חוות דעת:
וואי, היה מדהים מדהים מדהים! אין דברים כאלה. הוא בא, עשה את העבודה בשקט, נתן ייעוץ אמיתי ומקצועי, פשוט חבל על הזמן. הכל היה בנועם, בשיא המקצועיות ובניסיון לחסוך לנו בעלויות. היה שירות מהסרטים והוא גם השאיר נקי אחריו, 12 מתוך 10(:
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיה טנא, רמות השבים.
אשרור: 03/06/2021
משוב: 31/03/2021
תיאור השירות:
תיקון 3 תריסים חשמליים.
חוות דעת:
היה שירות מעולה! הוא לא אכזב, הוא תיקן מצויין ולקח מחיר הוגן אני ממליצה מכל הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי לוי, רעננה.
משוב: 16/07/2020
תיאור השירות:
תיקון של שני תריסים חשמליים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא עשה מאמצים למצוא זמן שנוח לי,הוא אפילו נתן מחיר וכשראה שהעבודה יותר פשוטה הוריד מהמחיר, היה הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפרת שני, הוד השרון.
משוב: 25/06/2020
תיאור השירות:
תיקון של מספר תריסים רגילים וחשמליים בבית.
חוות דעת:
קיבלתי ממנו שירות מעולה! הוא מהמם ממש, הגיע בזמן והיה מושלם מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית אבי אהרון, הוד השרון.
משוב: 08/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, הוא הגיע בזמן, גבה מחיר הוגן ומקצועי בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפרת כ. הוד השרון.
אשרור: 17/03/2019
משוב: 16/12/2018
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה חשמלי שכלל החלפת רצועות.
חוות דעת:
רן היה מעולה, מקצוען ויסודי ואדם מאוד הגון ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2631 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רן, נשוי ואב לשלושה ילדים מקסימים, מתגורר ביישוב קהילתי ואוהב להיות בבית, לקרוא ספרים (בעיקר שואה ותקומה) ולגדל גינה וירקות.
"סיפור שממש עיצב את דרכי המקצועית היה כשהגעתי ללקוחות שהיו ממש נואשים לגבי התריס החשמלי שלהם, היו 4 בעלי מקצוע לפני בניסיון לתקן את התריס וחשמלאים... כולם טיפול בסימפטומים ולא ירדו לשורש התקלה וכמובן שכל פעם התקלה חזרה. אני הצלחתי להביא את התריס למצב של 100% תקינות כי היה צריך לטפל בתריס בצורה רחבה יותר כי היו כמה נזקים שדרשו טיפול וזה גרם לי להבין כמה חשוב לטפל בגורמים ולא רק בתקלה" הוא חולק.
רן עוסק בתחום התריסים החשמליים. כשנשאל איך הגיע לתחום ענה: "לא ממש "הגעתי" אלא התחום בחר בי – מילדות אהבתי שיש אור ותריסים עושים בדיוק את זה, מזרימים אור לחללים חשוכים
"
תחומי ההתמחות
:: תיקון תריסים חשמליים
רן מספר: "הלקוחות תמיד מופתעים שאני מאוד גמיש, תמיד שם את עצמי בנעליו של הלקוח כשאני מנסה לענות על הצרכים שלו – למשל אם התריס בלוי כולו ואני מבין שהלקוח לא במצב כלכלי להחליף את כל התריס אז אני משתדל למצוא פתרונות יותר נוחים ללקוח. כך גם בדרכי התשלום – אני מאמין בלקוחות שלי והם מאמינים בי וביושר שלי, אם הלקוח מבקש לשלם אחרי העבודה או לשלם בשיק – אין שום בעיה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.