קמיל היה בחור טוב, ממש מצוין ומגיע לו עשר על הכול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צחי בלומרשטיין, תל אביב.
משוב: 27/10/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 1.25 כ"ס.
חוות דעת:
היה בסדר. מקצועי, אמין ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב טוביה, תל אביב.
משוב: 22/10/2020
תיאור השירות:
ניקוי יסודי למזגן.
חוות דעת:
קמיל מקצועי וחביב, עושה עבודה טובה. ממליץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילנה קהת, תל אביב.
משוב: 25/09/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה ופתיחת סתימה במזגן עילי רגיל.
חוות דעת:
היה תותח! ממש חבל על הזמן. יסודי בצורה יוצאת דופן, מקצועי ובאמת משקיען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שון כהן, תל אביב.
משוב: 10/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי בסלון.
חוות דעת:
וואו הוא בנאדם אלוף! קודם כל הוא זמין לעבודה, הוא הגיע אלינו תוך שעה. זאת הייתה תקלה גדולה במלון ותוך כדי הוא גם הדריך אותנו בטלפון מה ניתן לעשות, הוא ממש הציל אותנו ואני ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלטמן מרום לביא בע"מ, תל אביב.
משוב: 10/09/2020
תיאור השירות:
ניקוי מזגנים, התקנת שלושה מזגנים ותיקון נזילה.
חוות דעת:
קמיל בן אדם מדהים, עשר, שירותי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צביקה שחורי, רעננה.
אשרור: 09/09/2024
משוב: 10/07/2024
תיאור השירות:
פרוק מזגן עילי ישן, הרכבת מזגן חדש כולל פינוי וניקיון.
חוות דעת:
הכי טוב שיש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דויד פלברג, רעננה.
משוב: 05/09/2024
תיאור השירות:
החלפת צנרת של מזגן מיני מרכזי, כולל פירוק חלקי של תקרת גבס, וסידור צנרת ניקוז של מזגן אחר בדירה.
חוות דעת:
קמיל הגיע בזמן יחד עם שותף, הם עבדו בצורה מקצועית וביצעו את העבודה לשביעות רצוני (חוץ מניקוי יסודי של המקום, הכל היה באמת אחלה). סבבה לגמרי, מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דני כהן, הרצליה.
משוב: 28/08/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 3.5 כוח סוס מחברת תדיראן.
חוות דעת:
היה עשר, הוא מקצוען ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 87 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הכשרה
אודות
קמיל מתמחה במתן שירותי מכירה, התקנה ותחזוקה שוטפת של מערכות מיזוג אוויר. כולל שירות תיקונים מקצועי לכל סוגי המזגנים "חברתנו מעניקה שירותים ללקוחות פרטיים, לקוחות עסקיים, ארגוניים ומוסדות", מעיד הבעלים, קמיל.
תחומי התמחות
:: מערכות מיזוג
:: הכנות תשתיות בכל סוגי המבנים
:: תכנון פרוייקטים
ותק בתחום
למדתי מערכות מיזוג וקירור כשנתיים ברופין. בין לבין עבדתי כשכיר בתחום מיזוג אוויר ולאחר מכן נהייתי עצמאי.
כיום אני עצמאי בתחום מערכות המיזוג שנתיים עם קהל רחב של לקוחות מרוצים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.