עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

התקנת מנואלה לתריס חשמלי

התקנת מנואלה לתריס חשמלי היא פתרון אידיאלי בשביל לפתוח ולסגור את התריס מתי שרוצים, בלי תלות בחשמל. עלות ההתקנה של מנואלה מתחילה מ-1,300 ש"ח. בלי להתריס, כל מה שאתם צריכים לדעת על התקנת מנואלה לתריס חשמלי במאמר הבא.


מה זה מנואלה

מנואלה היא ידית שמותקנת על ציר התריס ומאפשרת פתיחה וסגירה ידנית של תריסים ידניים ותריסים חשמליים. במילים אחרות, ניתן להפעיל את התריסים - להעלות ולהוריד אותם, גם באמצעות כפתור חשמלי וגם באמצעות סיבוב ידני של המנואלה.

 

יתרונות התקנת מנואלה לתריס חשמלי

תריס חשמלי גיבוי לתריס חשמלי: המנואלה משמשת כגיבוי אמין למנוע חשמלי בתריס. במקרה של הפסקת חשמל או בעיה במנוע, תוכלו להשתמש במנואלה באופן זמני עד שהמנוע יתוקן.

תריס חשמלי פתרון לשומרי שבת וחגים: לשומרי השבת שבינינו, מנואלה היא פתרון אידיאלי ויעיל לפתיחה וסגירה של התריסים בשבתות ובחגים ללא צורך בשעון שבת.

 

תריס עם מוט מנואלה

תהליך התקנת מנואלה לתריס חשמלי

מנואלה היא מערכת עצמאית, שמצריכה מנוע חשמלי ייעודי מותאם לחיבור שלה, וההתקנה שלה מחייבת החלפה של מנוע התריס, גם אם יש לכם כבר מנוע חשמלי קיים. לפני ההתקנה, יגיע מתקין לביתכם כדי למדוד את גודל התריס ולבחון את סוג ההתקנה הנדרשת.
תהליך ההתקנה של מנוע חשמלי עם מנואלה אורך בדרך כלל בין שעה וחצי לשעתיים.



מחיר התקנת מנואלה לתריס חשמלי

התקנת מנואלה לתריס גלילה מתחלקת לשני מקרים עיקריים:

מספר 1 התקנה חדשה - למי שרוצה להתקין תריס חשמלי חדש עם מנואלה מובנית, העלות כוללת רכישה של התריס עצמו, מנוע חשמלי וידית המנואלה.

כסף מחיר מנוע חשמלי מותאם למנואלה מתחיל מ-500 ש"ח לפני מע"מ. אבל ההתקנה שלו דורשת מיומנות וידע מקצועי עם החלקים של התריס ולכן מחיר העבודה מייקר את העלויות.

 מחיר התקנת מנואלה יהיה מושפע בעיקר מגודל התריס - ככל שהתריס גדול וכבד יותר, כך המנוע יהיה יקר יותר.
כסף מחיר התקנת תריס חשמלי יחד עם התקנת מנואלה לתריס חשמלי עד 40 ק"ג נע בין 1,300-2,000 ש"ח, לא כולל מע"מ.
כסף מחיר התקנת תריס חשמלי יחד עם התקנת מנואלה לתריס חשמלי גדול וכבד (מעל 40 ק"ג) מתחילה מ-2,100 ש"ח ויכולה להגיע אפילו ל-3,500 ש"ח, לא כולל מע"מ.

 

מספר 2 החלפת מנגנון קיים - מתאים למי שיש לו כבר תריס חשמלי, מעוניין בהתקנת מנואלה לתריס חשמלי וצריך רק להחליף את המנגנון של המנוע לכזה שמתאים לשימוש במנואלה. החלפת מנגנון קיים תהיה פשוטה יותר בהשוואה להתקנה חדשה, כי היא לא דורשת את כל השלבים המורכבים של עבודת ההכנה כמו בהתקנה חדשה.

כסף התקנת מנואלה לתריס חשמלי קיים תדרוש רק את החלפת המנוע, מה שיוזיל את מחיר העבודה שיתחיל מ- 900 ש"ח, לא כולל מע"מ.

 

עלויות נוספות

כסף אם יש לכם תריס עם תיבה מוסתרת, ההתקנה תהיה מורכבת יותר ותכלול פתיחת קיר או ארגז גבס לצורך גישה למנוע. עלות עבודה זו אינה כלולה במחיר הבסיסי של ההתקנה ותהיה כרוכה בתוספת של החל מ-400 ש"ח לא כולל מע"מ.

 

התקנה של תריס חשמלי

טיפים לשמירה על מנואלה לתריס חשמלי

מה לעשות במקרה של תקלה במנואלה?
אם מוט המנואלה נשבר או מתעוות, תוכלו לרכוש אחד חדש במחיר נוח. מחיר מוט מנואלה מתחיל מ–100 ש"ח וכאן לא תצטרכו התקנת מנואלה לתריס חשמלי ע"י בעל מקצוע, תוכלו פשוט לחבר את המוט בעצמכם לחיבור בתוך ארגז התריס. 

במקרים יותר קיצוניים שבהם המנוע עצמו מפסיק לתפקד, ייתכן שזה בגלל רכיב שהתעוות או התקלקל, ואז כבר תיאלצו להחליף את כל המנוע החשמלי ולהיעזר בבעל מקצוע.

 

לכן חשוב שתכירו את הטיפים הבאים:

תריס חשמלי תקפידו על שימון גלגלי המנוע של התריס - כדאי בכל חצי שנה לשמן את גלגלי המנוע, זה ימנע תקלות עתידיות וישמור על המנוע לאורך זמן.

תריס חשמלי אל תנסו להרים או להוריד את התריס בכוח - אם התריס תקוע, אל תנסו לתקן אותו בעצמכם, אחרת אתם עלולים לגרום לנזק מיותר, פנו לבעל מקצוע והתייעצו איתו.

 

מוט מנואלה לתריס

מתקיני תריסים מומלצים להתקנת מנואלה לתריס חשמלי

בין אם אתם מעדיפים פתרון ידני או חשמלי, התקנת מנואלה לתריס חשמלי תאפשר לכם גמישות ושליטה על התריסים בבית. כאן ריכזנו לכם רשימה של מתקיני תריסים מומלצים להתקנת מנואלה לתריס חשמלי שמדורגים לפי חוות דעת של לקוחות קודמים מחייך.


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה היתרונות של התקנת מנואלה לתריס חשמלי?

למנואלה יש 2 יתרונות מרכזיים:

גיבוי למנוע חשמלי: המנואלה משמשת כגיבוי אמין במקרה של הפסקת חשמל או תקלה במנוע החשמלי.

פתרון לשומרי שבת: מאפשרת פתיחה וסגירה של התריסים בשבתות ובחגים ללא צורך בחשמל.

כמה עולה התקנת מנואלה לתריס חשמלי?

עלות התקנת מנואלה לתריס חשמלי מחולקת לשני מקרים עיקריים:

1. התקנה חדשה:

  • תריס עם גיר מנואלה חדש: העלות נעה בין 1,300 ל-2,000 ש"ח (לא כולל מע"מ) עבור תריס עד 40 ק"ג, ובין 2,100 ל-3,500 ש"ח (לא כולל מע"מ) עבור תריס מעל 40 ק"ג.

2. החלפת מנגנון קיים:

  • תריס חשמלי קיים: העלות מתחילה מ-900 ש"ח (לא כולל מע"מ) עבור החלפת המנגנון בלבד.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק