מוקד מידרג: 1-700-707-233
איריס ו. תל אביב.
משוב: 07/06/2024

תיאור השירות:
החלפת שלושה ברזים במטבח.
חוות דעת:
לא הייתי בבית כשעבד, בני משפחה שהו איתו במקומי. כשחזרתי מצאתי שלושה ברזים חדשים, מותקנים היטב ומתפקדים מצוין (אחד בכיור המטבח, שניים מתחתיו). האכזבה היא בגזרת היחס. מדובר באיש נחמד מאד, נעים הליכות. סיכמנו שאשלם בצורה דיגיטלית אבל נסיונותי לפעול כך נכשלו בזה אחר זה, לא ברור למה. תיאמנו פגישה לשם תשלום במזומן: הוא ביקש שאפגוש אותו בישוב X אך כשהגעתי לשם הוא הודיע לי שהוא נמצא בעיר Y בכלל. כשנפגשנו, סוף סוף, אמר שהוא הגיע בלי ארנק ושהעודף שלי ישאר אצלו. מה יכולתי לעשות? נראה שהנכונות שלי להתרוצץ ברחבי גוש דן ולרדוף אחריו עוררה בו תחושת זלזול והוא החליט לכן על דעת עצמו, שלא נשלם לה עודף, הכל טוב, לא סוף העולם. אכן לא סוף העולם אבל יחס מזלזל ופוגעני בעיניי.
דירוגים:
כללי
9
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
7

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק